tomy napisal/-a:Mene pa zanima, če ima kdo idejo, kako odstraniti zobnik 1. prestave na predležni gredi? apn6 mašina
Najprej ga ročno na grobo pobrusiš, potem pa še postružiš na mero ležaja. Pazit moraš na dolžine, da potem zobniki z proti gredjo lepo nalegajo. Predolg konec lahko kasneje odrežeš z rezilko in razigliš, še prej pa jo na drugi strani navariš, dobesedno navariš, iz čela, tako da podaljšaš gred za toliko kolikor jo boš skrajšal na strani prve prestave. Seveda jo tu tudi postružiš na mero ležaja. Običajno nič ne središčim lepo jo vpnem scentriram in postružim. Da bo izdelek kot je treba daš še na potopno erozijo podaljšat utor za moznik, z obeh strani, za drugo, prejšnjo tretjo prestavo in na drugi strani za veliki zobnik.
lp
lojze-si napisal/-a:Ali je že kdo podiral narobe obrnjene prednje vilice. Danes sem ene razstavil in imajo samo na eni strani feder ali je to mogoče (gilera 50ccm supermoto).
lp
To je normalno ena deluje v eni smeri, druga pa v drugi
tomy napisal/-a:Mene pa zanima, če ima kdo idejo, kako odstraniti zobnik 1. prestave na predležni gredi? apn6 mašina
Najprej ga ročno na grobo pobrusiš, potem pa še postružiš na mero ležaja. Pazit moraš na dolžine, da potem zobniki z proti gredjo lepo nalegajo. Predolg konec lahko kasneje odrežeš z rezilko in razigliš, še prej pa jo na drugi strani navariš, dobesedno navariš, iz čela, tako da podaljšaš gred za toliko kolikor jo boš skrajšal na strani prve prestave. Seveda jo tu tudi postružiš na mero ležaja. Običajno nič ne središčim lepo jo vpnem scentriram in postružim. Da bo izdelek kot je treba daš še na potopno erozijo podaljšat utor za moznik, z obeh strani, za drugo, prejšnjo tretjo prestavo in na drugi strani za veliki zobnik.
lp
Ker je z gredjio skupaj zobnik, običajno uporabijo material za cementacijo. Ker je osnovni material nizko naogličen se lepo vari. Problem bi pa bil, če bi uporabili indukcijsko kaljenje, tam pa je material običajno C45 to pa nebi bilo najbolje.
Lp
Imam vprašanje glede vilic. Ko kolo zablokiram tako da se ne more premikati ne levo ne desno, se balanca še vedno da premikati levo in desno. Sedaj me pa zanima ali veste kaj je obrabljeno, oz. zakaj se balanca da premikati, čeprav se ne bi smela?
Imam vprašanje glede vilic. Ko kolo zablokiram tako da se ne more premikati ne levo ne desno, se balanca še vedno da premikati levo in desno. Sedaj me pa zanima ali veste kaj je obrabljeno, oz. zakaj se balanca da premikati, čeprav se ne bi smela?
Hvala
Nosilec sprednje strehce kar dobro povezuje vilice, če ga nimaš, zdaj veš v čem je problem. Da se ti pa nebi čisto nič premikalo sem in tja boš pa težko dosegel, to je moped in je namenjen za kar je pač namenjen.
štirka style napisal/-a:Imam eno vprašanje.
koliko sornik ima tomos flexer skozi bat?
10/12
Je pa letnik 2007.
Namrec en mi je rekel da je 12 samo se mi zdi čudno ker ima štirka pa 10 samo štirka je vseeno močnejša kot flexer.
hvala za odgovore.
Age is not a problem
I go forward and just sky is my limit.
štirka style napisal/-a:Imam eno vprašanje.
koliko sornik ima tomos flexer skozi bat?
10/12
Je pa letnik 2007.
Namrec en mi je rekel da je 12 samo se mi zdi čudno ker ima štirka pa 10 samo štirka je vseeno močnejša kot flexer.
hvala za odgovore.