Hpi 2ten ima variabilno krivuljo maš na njihovi strani kakšna je osnovna krivulja vžiga.
Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna vprašanja o tuningu
Ojla.
Verjetno tudi na tem forumu že kje piše, pa da ne porabim preveč časa z iskanjem po celotnem forumu...al pa če se je med tem že kaj spremenilo, bi vprašal glede oblike "squish glave".
... sem nekaj gledal tudi na forumu pri sosednjih hrvatih, pa tudi tam nisem dobil čisto točnega oz. konkretnega odgovora.
Upam, da si bom lahko končno vzel malo časa to zimo, da zaključim "Gilardoni projekt"... pa da končno sestavim mašinko.
Kot je znano, ima Gilardoni orig. glava premalo volumna, oz. močno preveliko kompresijsko razmerje. Na hitro sem izmeril razmerje 1:18. ... zdaj pa moram seveda to zmanjšati.
Zanima me, katera oblika izgorevalnega prostora je najbolj učinkovita, da dobro deluje v celotnem območju delovanja motorja.
..na ATX (BT mašina) imam v glavi vložek "ala Pukac" ... to se pravi lepo zaobljen radius proti svečki. Se mi zdi, da ta glava "začne delati" šele pri visokih obratih.... in se potem medlo (brez neke dodatne moči) vrti v zelo visoke obrate (verjetno bi moral preračunati izpuh... sedaj imam kopijo ATX)
..kaka je prednost recimo "toroid" ali pa Top Hat oblike izgorevalne komore v glavi. Katera da več navora skozi celotno območje.... oz. katera oblika naj bi bila "univerzalna".
Je mogoče kdo od tu prisotnih že poskusil izdelati različne oblike glave in če lahko iz lastnih izkušenj pove kaj bi bilo najbolje?
Mislim pa pustiti original porting cilindra in najverjetneje bom obdržal isti izpuh... če pa ne bo dobro, ga naredim po meri.
... kot sem že omenil, sem že iskal po spletu, pa ne najdem nič konkretnega.
Če na tem forumu že obstaja taka tema, bi prosil, če kdo ve, da napiše, v kateri temi je kaka debata o tem (kot pravim, sem bil neuspešen pri iskanju)...
Hvala.
Verjetno tudi na tem forumu že kje piše, pa da ne porabim preveč časa z iskanjem po celotnem forumu...al pa če se je med tem že kaj spremenilo, bi vprašal glede oblike "squish glave".
... sem nekaj gledal tudi na forumu pri sosednjih hrvatih, pa tudi tam nisem dobil čisto točnega oz. konkretnega odgovora.
Upam, da si bom lahko končno vzel malo časa to zimo, da zaključim "Gilardoni projekt"... pa da končno sestavim mašinko.
Kot je znano, ima Gilardoni orig. glava premalo volumna, oz. močno preveliko kompresijsko razmerje. Na hitro sem izmeril razmerje 1:18. ... zdaj pa moram seveda to zmanjšati.
Zanima me, katera oblika izgorevalnega prostora je najbolj učinkovita, da dobro deluje v celotnem območju delovanja motorja.
..na ATX (BT mašina) imam v glavi vložek "ala Pukac" ... to se pravi lepo zaobljen radius proti svečki. Se mi zdi, da ta glava "začne delati" šele pri visokih obratih.... in se potem medlo (brez neke dodatne moči) vrti v zelo visoke obrate (verjetno bi moral preračunati izpuh... sedaj imam kopijo ATX)
..kaka je prednost recimo "toroid" ali pa Top Hat oblike izgorevalne komore v glavi. Katera da več navora skozi celotno območje.... oz. katera oblika naj bi bila "univerzalna".
Je mogoče kdo od tu prisotnih že poskusil izdelati različne oblike glave in če lahko iz lastnih izkušenj pove kaj bi bilo najbolje?
Mislim pa pustiti original porting cilindra in najverjetneje bom obdržal isti izpuh... če pa ne bo dobro, ga naredim po meri.
... kot sem že omenil, sem že iskal po spletu, pa ne najdem nič konkretnega.
Če na tem forumu že obstaja taka tema, bi prosil, če kdo ve, da napiše, v kateri temi je kaka debata o tem (kot pravim, sem bil neuspešen pri iskanju)...
Hvala.
Re: Razna vprašanja o tuningu
Zdravo, zanimam se za izdelavo izpuha za airsal 74, zanima me kako se obnese kalkulator v tehničnem arhivou, ali se bolj splača računati po Bellovi knjigi?
Re: Razna vprašanja o tuningu
Ima mogoce kdo naraje 3d model mopeda za lazje dimenzionirajne izpuhov in kolen za uplinjace?
Re: Razna vprašanja o tuningu
Ali je kdo meril moč z airsal 65cc cilindrom? Sem ga dal sinu gor, pa se mi zdi, da gre slabo....
https://www.puchshop.de/en-gb/airsal-65cc-44mm.html
https://www.puchshop.de/en-gb/airsal-65cc-44mm.html
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 3
- Pridružen: Pe Feb 23, 2024 2:42 pm
Bat flexer
Pozdravljeni
Zanima me kje bi dobil bat za Tomos flexer z luknjami.lp
Zanima me kje bi dobil bat za Tomos flexer z luknjami.lp
-
- zažgan bat
- Prispevkov: 77
- Pridružen: Pe Maj 13, 2022 9:08 pm
Re: Razna vprašanja o tuningu
Živjo koliko bi dobil na hitrosti če bi na tomos flexerja namestil frgazer delorto 15/15 in športni filter. Sedaj imam na motorju izpuh lipnik , zadnji zobnik 26 in frgazer 14/12.
-
- auspuh lager
- Prispevkov: 3
- Pridružen: Pe Feb 23, 2024 2:42 pm
Re: Razna vprašanja o tuningu
pozdravljeni
zanima me ce mi lahko gdo razloži te boost kanale.
kakšna slika bi prišla prav.
lp.
zanima me ce mi lahko gdo razloži te boost kanale.
kakšna slika bi prišla prav.
lp.