4.8 km lamo je 80kubičen...smejko1 napisal/-a:aha ok, no lamo obstaja tudi 4.8kmpomartin napisal/-a:lamo ima v originalu 4,5 konja, je pa opremlen s slabšim izpuhom (takim kot ga imajo npr. motorke- resonančnega učinka skoraj da ni), manjšim fergom (14) in ima dost slabši izgorevalni prostor in manjše kompresijsko razmerje kot BT.
bt ima v originalu tudi 4,5konja.
Zdej če prestaviš bt izpuh in ferg na lamota in mu narediš enako kompresijsko razmerje (apn4 kapa malo nižana) pa še cly lohk znižaš za unih 1,8mm in dobiš že mal močnejš cilinder... če nrdiš na kapi še squish še tolk bolš.
je pa res da se lamo z original kanali ne zavrti lih nevem kok.. moč ima na nizkih... npr. lamo bi šel z 14-34 z naštetimi predelavami tam med 80 in 90, bt pa gre ene tulku z bl "izi" prenosmi ker se bol zvrti...
Glavna razlika je da če naletiš na fejst klanec, moraš bt-ja gont če čš kam pridt s kšno solidno hitrostjo, lamo pa lepo na nizkih- posledično ti bo mašina mal dlje cajta delala.
prednost lame pa je še v prisilnem hlajenju in ni šans da bi ga pregrel.
torej če se zlo dost furaš po hosti al pa če živiš v kakšnem kraju kjer je dost klancev si montiraj lamo
LP
Drugače ti je pa že @pomartin use povedal. Tko bom reku, če boš podložil cilinder, mu privoščil nov bat: L ali navaden, ni neke razlike, L ima bolšo obrabo cilindra, samo navaden za moje pojme dalj zdrži... Kapo na squish, js sm mel samo Apn kapo, mal postruženo tko da ni bat tolkel v glavo... Nek ferg, priporočam ti dell 19 oz. bing 18 preizkusil sem oba, ni neke velke razlike, vendar lepše je vžigal ter imel mirnejši štantgas z dellortro 19 ter 80 ali 85 dizo ( nisem čist prepričan) Če boš uporabil binga, pusti dize namiru, ker ko sem ga prestavil z BT cilindra na Lamota nisem čist nič nastavljel, saj so bile nastavitve prave.
Je pa tako, končna z bt lipnikom je bila eneka Bt cilindru, vendar me v pospeških ni ujel. Tu moraš vedet da je stvar narejena za navor, in tudi imaš ga veliko, stvar mi je vlekla tudi s 3 na Krvavec.
Če boš postruži lamota za 1.8mm, ga podloži za 1mm, dellortro 19, bt lipnik, kapo na squish, in stvar se bo zelo lepo pelja, pa vedet moraš da stvar ne počaka kar tako, saj ima prisilno hlajenje, in je praktično nemogoče da bi ga pregrel ( no ok če se vozš brez vetrnice ) Ker meni BT cilinder ni nikoli bil všeč, ok, saj po ravnini gre, smo pri dolgi vožnji v klanec, ali pa poleti v vročini kmali zahajca...