vsisna ali izpušna stran ?Pich napisal/-a:Zadaj odrežeš bat. dolg naj bi bil od čela do konca repov 46 mm za nepiljen cilinder.
Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna uprašanja o tuningu
Re: Razna uprašanja o tuningu
Na obeh straneh. podatek velja za nepodložen cilinder. če je cilinder podložen odrežeš še za toliko kolikor je podložen. se pravi pri podloženem cilindru pride bat še krajši.aljo69 napisal/-a:vsisna ali izpušna stran ?Pich napisal/-a:Zadaj odrežeš bat. dolg naj bi bil od čela do konca repov 46 mm za nepiljen cilinder.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna uprašanja o tuningu
to vela od vrha "kupole" ali od začetka "kupole"? pa a je treba podlagat? js mam pač postružen od zgori (1,8mm al kk je že).
Janim8 počivaj v miru.
Re: Razna uprašanja o tuningu
Od tistega roba kjer se začne kupola. če imaš L bat od vrha zgornjega obročka.dolinar napisal/-a:to vela od vrha "kupole" ali od začetka "kupole"? pa a je treba podlagat? js mam pač postružen od zgori (1,8mm al kk je že).
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna uprašanja o tuningu
Lamo se je tudi meni vedno zdel vredu. Že originalen gre veliko bolje od vseh apn cilindrov.
Če gledaš te podatke da ma npr 4KM...zelo zanimivo, glede na to da je karburator dost majhen (na našem mešalcu je bil bing 15) ter tisti neresonančni avspuh...Tako da če lamotu privoščiš pravilno predelavo (pravilno znižan zgoraj in spodaj) ter en spodobno narejen avspuh si zmagal.
Dosedaj sem se največkrat odločil za piljenje lamota, čeprav se mi ne zdi ravno najbolj idealen. Za kake večje tuninge zna zmanjkat mesa, vsaj pri izpuhu se mi zdi dost tanek...
Če gledaš te podatke da ma npr 4KM...zelo zanimivo, glede na to da je karburator dost majhen (na našem mešalcu je bil bing 15) ter tisti neresonančni avspuh...Tako da če lamotu privoščiš pravilno predelavo (pravilno znižan zgoraj in spodaj) ter en spodobno narejen avspuh si zmagal.
Dosedaj sem se največkrat odločil za piljenje lamota, čeprav se mi ne zdi ravno najbolj idealen. Za kake večje tuninge zna zmanjkat mesa, vsaj pri izpuhu se mi zdi dost tanek...
Re: Razna uprašanja o tuningu
mi mamo motor za čoln "TOMOS 4,5" v agregatu pa je lamo z bing 15automatic_7 napisal/-a:od kje pa vam podatek da ima lamo 60cc 4,5 konja ??
tko da s tle sklepam da ma 4,5KM
bol star bol nor!
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5236
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Razna uprašanja o tuningu
jst mam tudi t4,5pomartin napisal/-a:mi mamo motor za čoln "TOMOS 4,5" v agregatu pa je lamo z bing 15automatic_7 napisal/-a:od kje pa vam podatek da ima lamo 60cc 4,5 konja ??
tko da s tle sklepam da ma 4,5KM
fergazer je bing 15,5
pa na propelerju ima 2,2kw to je..... tako piše tud v navodilah
Re: Razna uprašanja o tuningu
Jaz imam lamota, ki ima večje površine kanalov, kot jih ima senior cilinder. Lamota se da spraviti tudi na high end je pa potrebno veliko potrpljenja in stalno je potrebno meriti stene kanalov. moj lamo ima na nekaterih mestih steno izpušnega in sesalnega kanala tanjšo od enega milimetra. na eni strani pri lamotu je stena kanala tanjša kot na drugi strani, zato je potrebno odvzeti toliko več materiala na debelejši strani, da izpelješ kanal do prirobnice, ki je pri meni na izpušni strani premera 28 mm, na sesalni strani pa 26 mm_luke_ napisal/-a:Lamo se je tudi meni vedno zdel vredu. Že originalen gre veliko bolje od vseh apn cilindrov.
Če gledaš te podatke da ma npr 4KM...zelo zanimivo, glede na to da je karburator dost majhen (na našem mešalcu je bil bing 15) ter tisti neresonančni avspuh...Tako da če lamotu privoščiš pravilno predelavo (pravilno znižan zgoraj in spodaj) ter en spodobno narejen avspuh si zmagal.
Dosedaj sem se največkrat odločil za piljenje lamota, čeprav se mi ne zdi ravno najbolj idealen. Za kake večje tuninge zna zmanjkat mesa, vsaj pri izpuhu se mi zdi dost tanek...
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna uprašanja o tuningu
pri meni je v izpušnem kanalu zmanjkalo mesa, pa je jeba ker se tudi zavarit neda lepo... vsis gre pa jutri še na dodatno obdelavo..
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Re: Razna uprašanja o tuningu
Sicer imam tudi js na izpušni strani fi28, ampak dvomim da imam notranjo stran kanala tako veliko kot ti. Dokaj nerodno je mert debeline sten, ker se je za moje pojme lamo slab odlitek, nesimetričen (seveda je nesimetričen v tem smislu, da vsis ter izpuh ne potekata naravnost temveč pod kotom).Pich napisal/-a:Jaz imam lamota, ki ima večje površine kanalov, kot jih ima senior cilinder. Lamota se da spraviti tudi na high end je pa potrebno veliko potrpljenja in stalno je potrebno meriti stene kanalov. moj lamo ima na nekaterih mestih steno izpušnega in sesalnega kanala tanjšo od enega milimetra. na eni strani pri lamotu je stena kanala tanjša kot na drugi strani, zato je potrebno odvzeti toliko več materiala na debelejši strani, da izpelješ kanal do prirobnice, ki je pri meni na izpušni strani premera 28 mm, na sesalni strani pa 26 mm_luke_ napisal/-a:Lamo se je tudi meni vedno zdel vredu. Že originalen gre veliko bolje od vseh apn cilindrov.
Če gledaš te podatke da ma npr 4KM...zelo zanimivo, glede na to da je karburator dost majhen (na našem mešalcu je bil bing 15) ter tisti neresonančni avspuh...Tako da če lamotu privoščiš pravilno predelavo (pravilno znižan zgoraj in spodaj) ter en spodobno narejen avspuh si zmagal.
Dosedaj sem se največkrat odločil za piljenje lamota, čeprav se mi ne zdi ravno najbolj idealen. Za kake večje tuninge zna zmanjkat mesa, vsaj pri izpuhu se mi zdi dost tanek...
No ti si se odloču pilt vsis na fi26, meni pa se je tam zdelo to brezveze, ker je v osnovi prirobnica majhna. Ko se je tuning tega cilindra komaj začel, in je bla gor dell19ka, sem se odloču prirobnico povečat, tako da sm jo malo navaril (gus elektroda) ter potem zravnal...ko je prišla gor 23ka sm se pa odloču naredit vsis kar na bloke motorja.