Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a pomartin »

js sm govoril za BT lipnik ;)
bol star bol nor!
easyrajdr
auspuh lager
Prispevkov: 11
Pridružen: Sr Maj 25, 2011 11:34 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a easyrajdr »

Živjo mene zanima kateri cilinder ter fi cilindra bi bil najbolši za tuning apn6 ?Sicer bi rad izvlekel iz mopeda več kot 70 kubični sesauci(skuterji) :) Ali bi prišel mogoče kit airsal v poštev?Vglavnem predlogi zaželjeni..lp
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a pomartin »

puch metrakit, z manjšimi predelavami paše na tomos bloke.
Zadeva je zelo močna, tko da bi blo pametno narest še generalko na mašini.
Bolj dostopna oz. bol poceni stvar pa je lamo cilinder, s katerega pa se da tudi precej izvleči, toda brez predelav portinga ne boš mogel doseči moč, kakršno ima 70ccm skuter- če ima kit, drugače pa lahko.
bol star bol nor!
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a golnar »

70cc skuterji imajo od 9 do 25 konjev, tako da če želiš naprimer met tam cca 12 konjev (greš mimo osnovnih 70cc), je odgovor samo tunana ctx ali e90 mašina, ali pa predelani navadni bloki in gor vsaj kak metrakit ali bolje - gilardoni. z običnimi tomos "kiti" se neboš mogu primerjat. plus vse zadeve boš mogu sam predelovat in izdelovat (naprimer gred, sklopka, kolena, auspuh), ni tko k na skuterjih k samo nakupiš zadeve in skup vržeš...
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
apn6s freek
auspuh
Prispevkov: 786
Pridružen: Pe Jun 25, 2010 3:12 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a apn6s freek »

no zdaj pa eno vprašanje za tiste kateri se spoznate na to
mam oz dobim v kratkem cilinder piljeni na d6 gre za a5 gus cilinder fi 38 vendar je bil rahlo zariban na koliko stotink tolerance oz nwm kako se reče bi ga dal honat...
prosim za odgovore
lp.
sašo
če bi bili skuterji zanesljivi bi jih tudi poštarji imeli ;)
Uporabniški avatar
A5f
glava cilindra
Prispevkov: 547
Pridružen: Ne Jul 18, 2010 8:04 pm
Kraj: Celje

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a A5f »

apn6s freek napisal/-a:no zdaj pa eno vprašanje za tiste kateri se spoznate na to
mam oz dobim v kratkem cilinder piljeni na d6 gre za a5 gus cilinder fi 38 vendar je bil rahlo zariban na koliko stotink tolerance oz nwm kako se reče bi ga dal honat...
prosim za odgovore
lp.
sašo
na 38.5
apn6s freek
auspuh
Prispevkov: 786
Pridružen: Pe Jun 25, 2010 3:12 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a apn6s freek »

to tak ja samo na koliko stotink ne morem ga dat na 38.500000 ker bo zaribalo
če bi bili skuterji zanesljivi bi jih tudi poštarji imeli ;)
Uporabniški avatar
A5f
glava cilindra
Prispevkov: 547
Pridružen: Ne Jul 18, 2010 8:04 pm
Kraj: Celje

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a A5f »

kupiš bat 38,5 ga neseš zraven k strugarju in ti on pohona kolikor je pač potrebno
apn6s freek
auspuh
Prispevkov: 786
Pridružen: Pe Jun 25, 2010 3:12 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a apn6s freek »

aha no na koliko je pa priporočljivo tako če me bo slučajno kaj vprašal
če bi bili skuterji zanesljivi bi jih tudi poštarji imeli ;)
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a koroman »

cilinder daš na 38,500000 potem pa daš bat noter ker bati so ponavadi malo majnši. mislim da so delani tako da če je cilinder točna mera da je toleranca
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Odgovori