Kawasaki Z750 1980 Obnova/predelava
Kawasaki Z750 1980 Obnova/predelava
Da predstavim še tukaj moj zimski projekt Da na kratko opišem,.. gre se za Kawasakija Z750 letnik 1980, motor sm kupiu z namenom da porabim neke dele ostalo bi šlo pa v prodajo, kupil sem brez papirjev, v nedelujočem stanji, karamboliran, in motor je po padcu kar nekaj let stau nekje v garaži,In ko sm prpelo motor domou mi ga je z nekaj truda uspelo uživet, in mašina je presenetljivo lepo delala, zato sm se pol tut odločo da ga bom probau zrihtat, najprej kar sm mogeu rešt so bli papirji, od motorja ni blo nobenih podatkov ( ne prometne na pogodbe ne račune),.. pol sm po številkah motorja uspeu nekako pridet do lastnika ( motor pa je biu nazadnje registriran leta 1993, oz tistega leta je bil odjavljen) in sma potem nekako uredila prepis,... potem sm se pa odločiu da bom motor malo priredil in obnovil, Kar se bo delalo ( oz nekaj se je že, ker nism prec odprl teme,..): kar se tiče motorja, komplet razdret, zamenjat kar je potrebno, ( menjava tesnil, semeringov, ventili, sklopka, veriga,..), in delala se bo tudi manjša predelava motorja ( nižana glava, portani kanali, polirani deli ( bati, ventili, zgorevalni prostor, kanali,..), vplinjači ( 4x34mm keihin ) in prirejena kolena+šp. filtri , predelan izpuh + kolena obvita v trak, elektronski vžig na 2 hall senzorja ( brez platin ), in mogoč še kakšna malenkost,.. glede same zunanjosti in izgleda motorja pa sledeče, komplet nanovo prebarvat, nove gume, akumulator, nove ročke, nova ogledala, nove luči, novi smerniki, izdelava drugega zadnjega dela ( vrjetno od novejšega Z-ja), druge prednje in zadnje cilice, močnejše/večje zavore, druga balanca, izdelava raznih nosilcev, usi novi vijaki, nove zajle, nova nepeljava.. itd
Še par slik kar imam poslikano, ostalo bom pa sedaj sproti nalagal slike
Da prvo prikažem za kak motor je šlo ( slika ni moja je pa približno ogrinalno stanje tega modela):
To sm pa nahitr v slikarji mal svojga popraviu oz kar mislim priredit sm samo nahitro skicirau na svojem ( upam da bo v živo rezultat bulši kukr v slikarji ):
Pripravljen gištel, speskane zadnje vilice:
Obnova motorja in predelave ( razstavljen motor, obnova štarterja, novi deli, sestavljanje,..:
Prvi štart
Poliranje aluminija:
Izdelava ploščic za rezervar:
Priprava za barvanje rezervar zbrušen do železa,. ( 4 različne barve na rezervarju + 2x kitano ), ostalo peskano,..
Varjenje rezervarja in zaščita proti rjevenju,..
Peskani deli:
Barvanje manjših delov:
Suzuki gsx 750 prednje nastavljive vilice in zadnje daljše ALU nihajke, z vago na monofedr in pa močnejše in obnovlejne zavore:
Izdelava nosilcev, novi vijaki, stopalke tarozzi ( pomaknjene nazaj), izdelava/predelava prednjega blatnika:
Nekaj novih delov je prišlo nekaj jih še pride,..
Uplinjači +šp fltri in vžig ( na sliki manka še enota in pa lasersko platinaste svečke NGK)
In pa še nekaj za šoferja
To je to zaenkrat, zaželjen kak komentar, ko bo pa kaj novega pa naložim slike
lp. DM
Še par slik kar imam poslikano, ostalo bom pa sedaj sproti nalagal slike
Da prvo prikažem za kak motor je šlo ( slika ni moja je pa približno ogrinalno stanje tega modela):
To sm pa nahitr v slikarji mal svojga popraviu oz kar mislim priredit sm samo nahitro skicirau na svojem ( upam da bo v živo rezultat bulši kukr v slikarji ):
Pripravljen gištel, speskane zadnje vilice:
Obnova motorja in predelave ( razstavljen motor, obnova štarterja, novi deli, sestavljanje,..:
Prvi štart
Poliranje aluminija:
Izdelava ploščic za rezervar:
Priprava za barvanje rezervar zbrušen do železa,. ( 4 različne barve na rezervarju + 2x kitano ), ostalo peskano,..
Varjenje rezervarja in zaščita proti rjevenju,..
Peskani deli:
Barvanje manjših delov:
Suzuki gsx 750 prednje nastavljive vilice in zadnje daljše ALU nihajke, z vago na monofedr in pa močnejše in obnovlejne zavore:
Izdelava nosilcev, novi vijaki, stopalke tarozzi ( pomaknjene nazaj), izdelava/predelava prednjega blatnika:
Nekaj novih delov je prišlo nekaj jih še pride,..
Uplinjači +šp fltri in vžig ( na sliki manka še enota in pa lasersko platinaste svečke NGK)
In pa še nekaj za šoferja
To je to zaenkrat, zaželjen kak komentar, ko bo pa kaj novega pa naložim slike
lp. DM
:)
Re: Kawasaki Z750 1980 Obnova/predelava
moje mnenje je da je ta zadek daleč od tega kar bi mu pasalo .... poskusi nekaj v oldschool ... cafe racer naprimer
Re: Kawasaki Z750 1980 Obnova/predelava
Med poznavalci motorjev je prva Z serija zelo cenjena. Kavasaki je naredil kar je do takrat uspevalo le BMW-ju, neuničljivo mašino. To so motorji, s katerimi so se vozili tudi v legendarnem filmu Mad Max. Le lepo ga porihtaj, tak motor si to definitivno zasluži.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Kawasaki Z750 1980 Obnova/predelava
Bom videu kako bo ko bo motor končan, drgač pa cafe racer men ni všeč se mi nekak tko bol dopade tak bol klasik motor ( kot npr, kawasaki ZR, suzuki bandit, yamaha xyr,..) in nekaj v tem smislu tut mislim nrdit kak bo končn rezultat bomo pa vidl
Drgač je res, to so praktično neuničljivi motorji, in tut ko sm mašino razdro je notr praktično kot nova, nism meu kaj velik tut zamenjat ( razdro sm pa predvsem zarad rahlega puščanja olja na par tesnilih) in verigo za odmične, je imala malo lufta,. ni blo pa nč kritičnega, ( sem pa dobil še orginalno staro zalogo od kawasakija iz japonske ), potem sem porihtal še ventile, zamenjau teflone, vsa nova tesnila pa obnova sklopke za štarter, ostalo pa ni blo potrebno Da bi pa pršl do kake okvare pa tut nima kej velik bit, ker je zlo enostavn nrjeno ( zračno hlajen, uplinjač in vžig na hall senzor druga pa praktično ni ).
Drgač je res, to so praktično neuničljivi motorji, in tut ko sm mašino razdro je notr praktično kot nova, nism meu kaj velik tut zamenjat ( razdro sm pa predvsem zarad rahlega puščanja olja na par tesnilih) in verigo za odmične, je imala malo lufta,. ni blo pa nč kritičnega, ( sem pa dobil še orginalno staro zalogo od kawasakija iz japonske ), potem sem porihtal še ventile, zamenjau teflone, vsa nova tesnila pa obnova sklopke za štarter, ostalo pa ni blo potrebno Da bi pa pršl do kake okvare pa tut nima kej velik bit, ker je zlo enostavn nrjeno ( zračno hlajen, uplinjač in vžig na hall senzor druga pa praktično ni ).
:)
Re: Kawasaki Z750 1980 Obnova/predelava
Nekaj malih novosti
nekaj počas sestavlam,... dobiu tudi zadnjo plastiko od Z-ja, v prihodo še novi zici in pa nova zadnja luč,.
Povezava na balanci in izdelava nosilcev za nov ( digitalni števc z obratomirjem in še dost drugih funkcij,..)
Izdelava/predelava izpuha, pobrušen notranji rob na kolektorju ( na vseh 4 kolenih sem pridobil dobrih 620 kvadratnih milimetorv površine ( kod da bi dau zraven še eno cev premera 28mm) ), tako da so kolena sedaj konstantnega notranjega premera 33mm ( brez ovir )
Kolena bodo zavita tudi v trak (ne samo zarad izgleda, vpliva tudi na druge stvari), zaenkrat sem samo za probo dau gor, morem še nakaj povarit in pa pobarvat preden dokončno obvijem in dam na motor, v izdelavi so pa tudi zadnji lonci,...
Izdelalala se je tudi inox zaščita za verigo,. in seveda se je mal spoliralo
lp.
nekaj počas sestavlam,... dobiu tudi zadnjo plastiko od Z-ja, v prihodo še novi zici in pa nova zadnja luč,.
Povezava na balanci in izdelava nosilcev za nov ( digitalni števc z obratomirjem in še dost drugih funkcij,..)
Izdelava/predelava izpuha, pobrušen notranji rob na kolektorju ( na vseh 4 kolenih sem pridobil dobrih 620 kvadratnih milimetorv površine ( kod da bi dau zraven še eno cev premera 28mm) ), tako da so kolena sedaj konstantnega notranjega premera 33mm ( brez ovir )
Kolena bodo zavita tudi v trak (ne samo zarad izgleda, vpliva tudi na druge stvari), zaenkrat sem samo za probo dau gor, morem še nakaj povarit in pa pobarvat preden dokončno obvijem in dam na motor, v izdelavi so pa tudi zadnji lonci,...
Izdelalala se je tudi inox zaščita za verigo,. in seveda se je mal spoliralo
lp.
:)
Re: Kawasaki Z750 1980 Obnova/predelava
Akrapovič izpuhi imajo v notranjosti Venturijevo cev, če že sam izdeluješ izpušni sistem, se splača vsaj razmisliti v tej smeri. Sicer pa najs bajk.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Kawasaki Z750 1980 Obnova/predelava
Tista zožitev v izpušni cevi ni tam slučajno, ampak preprečuje povratni udarni val v cilinder. Nekateri imajo to izvedeno z zožitvijo, drugi imajo samo rob znotraj.
Glede na to, da si brusil kanale in dal večje vplinjače je pa smiselno, da poviješ kolektor. Še bolje bi bilo, če na novo izračunaš dolžino hlač in narediš 4 v 1 cevi. Tam lahko ogromno pridobiš na max. moči. Je pa 4v1 slabši izven idealnega območja- zato je dosti boljši za vsakdanjo uporabo 4v2v1. Pridobiš na dveh območjih delovanja in lahko krivuljo navora lepo raztegneš na širše območje.
Glede na to, da si brusil kanale in dal večje vplinjače je pa smiselno, da poviješ kolektor. Še bolje bi bilo, če na novo izračunaš dolžino hlač in narediš 4 v 1 cevi. Tam lahko ogromno pridobiš na max. moči. Je pa 4v1 slabši izven idealnega območja- zato je dosti boljši za vsakdanjo uporabo 4v2v1. Pridobiš na dveh območjih delovanja in lahko krivuljo navora lepo raztegneš na širše območje.
- maxbond1995
- glava cilindra
- Prispevkov: 568
- Pridružen: Sr Jul 07, 2010 3:05 pm
- Kraj: Šempeter pri Gorici
Re: Kawasaki Z750 1980 Obnova/predelava
Super projekt jaz sem se tudi lotil podobnega, le da je moj prva serija letnik 76, dva cilindra (tak kot ga je @aljo69 prilimal). Zanima me, ali si imel veliko problemov s papirji. Lastnik mojega je bil Italijan, vendar je žal preminul pred leti in nimam prav nobene informacije o njem. Si mogoče zasledil če obstaja kakšen postopek kako narediti dokumente na novo?
Pa še to, zadnje lonce delaš sam? moji so popolnoma pregniti in bom potreboval nove..
Pa še to, zadnje lonce delaš sam? moji so popolnoma pregniti in bom potreboval nove..
Lp, Maks
Re: Kawasaki Z750 1980 Obnova/predelava
Glede izpuha bom še vido zaenkrat bom pustiu tako če nebo vredu bom pa tako popraviu oz mogoč v prihodnosti res narediu oz preračunal nek pametn izpuh glede zožitve,. pa jo imam zanekrat tam kjer priejo 2 cei skupaj in gredo potem v 1 ,,
a lepo potei imaš Twin-a ,. drgač so pa bli tut že 4 cilindrski prej,. prvi mislim da je biu Z1 ( z 900ccm, leta 1972 ) za njim pa mislim da je biu Z2 750RS nevem pa ne čist točne letnce,. oz gdaj so tut twin začel delat,. Js sm meu srečo sm še našeu slovenskega lastnika, na katerga je biu motor nazadnje pisan ( motor pa je biu nazadne registriran oz odjavlen je bil leta 1993 med tem časom se je pa tut neki lastnikou zamenjalo, prepisa p ani blo nrjenga ( in prometne tut ni blo ),.. in sm dobiu potem tega lastnika na katerega je biu nazadne pisan, on je šou iskat "nadomestno" prometno ( to je samo neke vrste potrdilo z podatki motorja in lastnika ker prometne ni blo), , nrdial sma kupoprodajno pogodbo in nrdila prepis, tko da je motor že pisan na mene, ko bom pa imeu motor skupaj pa samo na tehničnega in sm na cesti drgač kako je pa s tem če ni več lastnika pa še iz druge države pa nevem točno, mogoče bi se dalo kaj preko rešt kej ker je starodobnik, to se še nekak da, nevem pa ne točno, ker nekaj sm se že zanimau,. sam predn sm dubo kake korsitne informacije sm našeu lastnika in potem se nisem več zanimal kako bi šlo brez lastnika,.
glede loncev bom pa spodaj naredo še manši update s slikami,..
Dobil sm še nove zice od Z750, čakam samo še zadnjo luč da pride, da lahko nrdim nosilce za zadn konc in zice,..
Izdelava tačk za spotnico/ka
Predelava/dodelava ključavnice za zapet čelado ( ključavnico sm porabiu staro ki je služila za odpiranje zica, tamko da sm izdelo samo mehanizem in da mi paše istki ključ za glavno klučavnico in to da ne potrebujem 2 ključev)
potrebno je blo zbrat prave verižnike,. ( zamenjau sm zadno feltno z širšo kot je bila orginal) ker pa je feltne širša je tut ketna bla blo vn , in je bla ketna dost postran, ker je biu verižnik pr mašini preveč notr,.. ni pa šlo samo z verižniki , mogo sm priredit pesto zadnjega verižnika in pa malenkost zožat feltno na mestu kjer pride pesto, verižnike pa sem naročil nove z razmerjem 17/47 ( prednji od ninje zx10r zadnji pa od honde varedero 1000, ) verižnike pa sm izbrau tako da sm jih lahko "kontra" obrno, se pravi da bo sprednji čimbol ven, zadnji pa čimbol na notr, da bom imeu v verižnike v liniji, ketna bo pa 525
Neki sm še vezo elektriko, naredo sm še še posebej 2 kontročni lučki ( za pritisk olja in pa za ler ) :
In pa še neki od izpuha,..
Pobarvan izpušni kolektor ( za vsak slučaj da nebo kaj rjavelo pod trakom):
Izdelava zadnjega lonca.. ker ni vedno pri roki stružnica si je učas treba tut kako drugač pomagat,
In pa še razdren lonc:
Od izpuha pa mi samo mankajo še 2 cevi ki gredo od kolektorja, ki bodo pa iz inox-a, potrebno pa jih bo še pravilno skrivit, in pa "volna" za v izpuh . to je pa zaenkrat use.
a lepo potei imaš Twin-a ,. drgač so pa bli tut že 4 cilindrski prej,. prvi mislim da je biu Z1 ( z 900ccm, leta 1972 ) za njim pa mislim da je biu Z2 750RS nevem pa ne čist točne letnce,. oz gdaj so tut twin začel delat,. Js sm meu srečo sm še našeu slovenskega lastnika, na katerga je biu motor nazadnje pisan ( motor pa je biu nazadne registriran oz odjavlen je bil leta 1993 med tem časom se je pa tut neki lastnikou zamenjalo, prepisa p ani blo nrjenga ( in prometne tut ni blo ),.. in sm dobiu potem tega lastnika na katerega je biu nazadne pisan, on je šou iskat "nadomestno" prometno ( to je samo neke vrste potrdilo z podatki motorja in lastnika ker prometne ni blo), , nrdial sma kupoprodajno pogodbo in nrdila prepis, tko da je motor že pisan na mene, ko bom pa imeu motor skupaj pa samo na tehničnega in sm na cesti drgač kako je pa s tem če ni več lastnika pa še iz druge države pa nevem točno, mogoče bi se dalo kaj preko rešt kej ker je starodobnik, to se še nekak da, nevem pa ne točno, ker nekaj sm se že zanimau,. sam predn sm dubo kake korsitne informacije sm našeu lastnika in potem se nisem več zanimal kako bi šlo brez lastnika,.
glede loncev bom pa spodaj naredo še manši update s slikami,..
Dobil sm še nove zice od Z750, čakam samo še zadnjo luč da pride, da lahko nrdim nosilce za zadn konc in zice,..
Izdelava tačk za spotnico/ka
Predelava/dodelava ključavnice za zapet čelado ( ključavnico sm porabiu staro ki je služila za odpiranje zica, tamko da sm izdelo samo mehanizem in da mi paše istki ključ za glavno klučavnico in to da ne potrebujem 2 ključev)
potrebno je blo zbrat prave verižnike,. ( zamenjau sm zadno feltno z širšo kot je bila orginal) ker pa je feltne širša je tut ketna bla blo vn , in je bla ketna dost postran, ker je biu verižnik pr mašini preveč notr,.. ni pa šlo samo z verižniki , mogo sm priredit pesto zadnjega verižnika in pa malenkost zožat feltno na mestu kjer pride pesto, verižnike pa sem naročil nove z razmerjem 17/47 ( prednji od ninje zx10r zadnji pa od honde varedero 1000, ) verižnike pa sm izbrau tako da sm jih lahko "kontra" obrno, se pravi da bo sprednji čimbol ven, zadnji pa čimbol na notr, da bom imeu v verižnike v liniji, ketna bo pa 525
Neki sm še vezo elektriko, naredo sm še še posebej 2 kontročni lučki ( za pritisk olja in pa za ler ) :
In pa še neki od izpuha,..
Pobarvan izpušni kolektor ( za vsak slučaj da nebo kaj rjavelo pod trakom):
Izdelava zadnjega lonca.. ker ni vedno pri roki stružnica si je učas treba tut kako drugač pomagat,
In pa še razdren lonc:
Od izpuha pa mi samo mankajo še 2 cevi ki gredo od kolektorja, ki bodo pa iz inox-a, potrebno pa jih bo še pravilno skrivit, in pa "volna" za v izpuh . to je pa zaenkrat use.
:)
- maxbond1995
- glava cilindra
- Prispevkov: 568
- Pridružen: Sr Jul 07, 2010 3:05 pm
- Kraj: Šempeter pri Gorici
Re: Kawasaki Z750 1980 Obnova/predelava
ok, če bom tudi sam izdeloval izpuhe te bom še kaj povprašal o izračunihDMTuning napisal/-a:Glede izpuha bom še vido zaenkrat bom pustiu tako če nebo vredu bom pa tako popraviu oz mogoč v prihodnosti res narediu oz preračunal nek pametn izpuh glede zožitve,. pa jo imam zanekrat tam kjer priejo 2 cei skupaj in gredo potem v 1 ,,
a lepo potei imaš Twin-a ,. drgač so pa bli tut že 4 cilindrski prej,. prvi mislim da je biu Z1 ( z 900ccm, leta 1972 ) za njim pa mislim da je biu Z2 750RS nevem pa ne čist točne letnce,. oz gdaj so tut twin začel delat,. Js sm meu srečo sm še našeu slovenskega lastnika, na katerga je biu motor nazadnje pisan ( motor pa je biu nazadne registriran oz odjavlen je bil leta 1993 med tem časom se je pa tut neki lastnikou zamenjalo, prepisa p ani blo nrjenga ( in prometne tut ni blo ),.. in sm dobiu potem tega lastnika na katerega je biu nazadne pisan, on je šou iskat "nadomestno" prometno ( to je samo neke vrste potrdilo z podatki motorja in lastnika ker prometne ni blo), , nrdial sma kupoprodajno pogodbo in nrdila prepis, tko da je motor že pisan na mene, ko bom pa imeu motor skupaj pa samo na tehničnega in sm na cesti drgač kako je pa s tem če ni več lastnika pa še iz druge države pa nevem točno, mogoče bi se dalo kaj preko rešt kej ker je starodobnik, to se še nekak da, nevem pa ne točno, ker nekaj sm se že zanimau,. sam predn sm dubo kake korsitne informacije sm našeu lastnika in potem se nisem več zanimal kako bi šlo brez lastnika,.
glede loncev bom pa spodaj naredo še manši update s slikami,..
ja, z750 twin tega so začeli izdelovati 1976, tako da je moj prvo leto izdelave
aha...ja preko starodobnika se da, vendar če se le da bi se izognil tej zvezi...če ne bo šlo drugače pa bo to rešitev ja. hvala
Lp, Maks