Razna vprašanja o tuningu
Re: Razna uprašanja o tuningu
Steno kanala sem meril z eno staro pripravo, za katero nimam pojma kakšen je bil njen prvotni namen uporabe. izgleda kot klešče za dvigovanje hlodov, če jih pogledaš s profila. ta priprava ima tudi skalo za odčitavanje. evo našel sliko na netu. http://media3.rscomponents.cataloguesol ... 909-01.jpg podobna kot moja le da imam jaz še skalo za odčitavanje.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Razna uprašanja o tuningu
To sem že vidu ja...ko je enkrat stena prebita jo težko zašvasaš
Re: Razna uprašanja o tuningu
Pri večini tomos cilindrov če jih daš na highend maš težave s stenami,treba stalno kontrolirat. Ni to le težava lamota. Lih rihtam en HE ctx in je težav ker ma stojne vijake preveč skup pa pr usisu zmanka mesa, zgorn rob izp kanala ma pa tud okol 1mm stene s tem da sm kanale dol zamaknu.
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Razna uprašanja o tuningu
res so preveč skupaj. ampak pri malih vrtinah še to nekak gre. ko pa je vrtina večja tak ko je naprimer moja pa izpušni kanale negre čez 65% mogoče 68%
Re: Razna uprašanja o tuningu
Živjo, zanima me glede tega podlaganja in struženja lamo cilindra. Mam cilinder ki je (verjetno) postružen za 0,8mm. Kako bo šlo če bom tako pustu? Veliko navora končna pa majhna?
Janim8 počivaj v miru.
Re: Razna uprašanja o tuningu
standardna tomos višina cilindrov je 67mm. če ni postružen je okoli 68.
šlo bo dobr. jz sm se vozil tudi z nepostruženim in je zadeva tudi dobro šla.
če hočeš še kaj več od cilindra, ga daj postružit toliko, da bodo spodnji robovi pretočnih od vrha oddaljeni nekje 43.8mm. kolikor bo pol cilinder prekratek ga pa podložiš spodaj.
šlo bo dobr. jz sm se vozil tudi z nepostruženim in je zadeva tudi dobro šla.
če hočeš še kaj več od cilindra, ga daj postružit toliko, da bodo spodnji robovi pretočnih od vrha oddaljeni nekje 43.8mm. kolikor bo pol cilinder prekratek ga pa podložiš spodaj.
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
Re: Razna uprašanja o tuningu
aha in kaj s tem pridobiš? večja končna? navor?golnar napisal/-a:standardna tomos višina cilindrov je 67mm. če ni postružen je okoli 68.
šlo bo dobr. jz sm se vozil tudi z nepostruženim in je zadeva tudi dobro šla.
če hočeš še kaj več od cilindra, ga daj postružit toliko, da bodo spodnji robovi pretočnih od vrha oddaljeni nekje 43.8mm. kolikor bo pol cilinder prekratek ga pa podložiš spodaj.
Janim8 počivaj v miru.
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Razna uprašanja o tuningu
nemoreš rečt točno kaj pridobiš. v bistvu na vem ker je pač cilinder v pravilnem položaju
Re: Razna uprašanja o tuningu
PVL napisal/-a:Pri večini tomos cilindrov če jih daš na highend maš težave s stenami,treba stalno kontrolirat. Ni to le težava lamota. Lih rihtam en HE ctx in je težav ker ma stojne vijake preveč skup pa pr usisu zmanka mesa, zgorn rob izp kanala ma pa tud okol 1mm stene s tem da sm kanale dol zamaknu.
Koliko konjev bo imel potem ta CTX cilinder, da je že dovora o HE ? Meni je znano, da so He cilindri, vsaj za 49ccm mopede, skutere in podobno od 19 pa do približno 24KM, kar se tiče premera 47.5mm (+/- 0.1) kar je 70ccm.
Re: Razna uprašanja o tuningu
dolinar napisal/-a:aha in kaj s tem pridobiš? večja končna? navor?golnar napisal/-a:standardna tomos višina cilindrov je 67mm. če ni postružen je okoli 68.
šlo bo dobr. jz sm se vozil tudi z nepostruženim in je zadeva tudi dobro šla.
če hočeš še kaj več od cilindra, ga daj postružit toliko, da bodo spodnji robovi pretočnih od vrha oddaljeni nekje 43.8mm. kolikor bo pol cilinder prekratek ga pa podložiš spodaj.
Cilinder moreš imeti v Fazi, to pomeni, da se ti morajo vsi kanali lepo odpirat. Poleg tega pa mora imeti cilinder potem dobro kompresijo. Z degree kolesom, kjer imaš stopinje, lahko izmeriš kote kanalov in na podlagi dobljenih stopinj za izpušni ter sesalne kanale izbereš ali narediš izpuh. Nekateri večajo te kote ki se imenujejo timingi, da pridobijo navor in končno hitrost oz cilindru se vse izbolša, ampak brez, da bi dodelali in povečali kanale bol malo, v mislih imam predvsem izpuh.