Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a koroman »

ja ampak da ti povem sesalnega rajši pilo bolj v širino kot navzdol izsto a izpušnega. ker če maš samo v višino in enake šrine boš mel boga karakteristike. najboljše je če maš recimo apn cilinder da izpušnega narediš čimbolj ovalnega in ne preveč visokega. recimo kaki milimeter v višino, ostalo širino. sesalnega pa minimalno navzdol in ga narediš simetričnega.
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
smejko1
moped
Prispevkov: 2402
Pridružen: Če Avg 13, 2009 9:50 am
Kraj: izola
Kontakt:

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a smejko1 »

lamo cly paše na bt mašino?
Slika
R.I.P. Jani...
1.1.2012
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a koroman »

Ja seveda pase
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
jurjevic6kristijan
kriva felna
Prispevkov: 52
Pridružen: So Sep 25, 2010 8:35 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a jurjevic6kristijan »

ni tko da če dam zadi :twisted: :twisted: manjši zobnik spredi čim večji =končna
spredi manjši zadi večji=pospeški
????
Uporabniški avatar
koroman
predelana mašina
Prispevkov: 1875
Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
Kraj: zlatoličje - maribor

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a koroman »

z biciklom se idi pelat kojn
The science of tuning.

viewtopic.php?f=14&t=15145
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a pomartin »

jurjevic6kristijan napisal/-a:ni tko da če dam zadi :twisted: :twisted: manjši zobnik spredi čim večji =končna
spredi manjši zadi večji=pospeški
????
če daš prehude prenose se zna zgodt d ti še 3. ne bo razvilo do konca...
bol star bol nor!
Uporabniški avatar
z@n
predelana mašina
Prispevkov: 1567
Pridružen: Sr Avg 12, 2009 9:16 pm
Kraj: Kamnik

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a z@n »

Ja alpa ti motor sploh ne spelje oz se ne morš sploh vozit ker je premal navora...
Uporabniški avatar
smejko1
moped
Prispevkov: 2402
Pridružen: Če Avg 13, 2009 9:50 am
Kraj: izola
Kontakt:

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a smejko1 »

smejko1 napisal/-a:lamo cly paše na bt mašino?
a je precej razlike proti bt cilindru al je zanemarljivo? filius je že neki pravu o tem...pa naj pove še kaj več
Slika
R.I.P. Jani...
1.1.2012
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a pomartin »

lamo ima v originalu 4,5 konja, je pa opremlen s slabšim izpuhom (takim kot ga imajo npr. motorke- resonančnega učinka skoraj da ni), manjšim fergom (14) in ima dost slabši izgorevalni prostor in manjše kompresijsko razmerje kot BT.
bt ima v originalu tudi 4,5konja.

Zdej če prestaviš bt izpuh in ferg na lamota in mu narediš enako kompresijsko razmerje (apn4 kapa malo nižana) pa še cly lohk znižaš za unih 1,8mm in dobiš že mal močnejš cilinder... če nrdiš na kapi še squish še tolk bolš.
je pa res da se lamo z original kanali ne zavrti lih nevem kok.. moč ima na nizkih... npr. lamo bi šel z 14-34 z naštetimi predelavami tam med 80 in 90, bt pa gre ene tulku z bl "izi" prenosmi ker se bol zvrti...

Glavna razlika je da če naletiš na fejst klanec, moraš bt-ja gont če čš kam pridt s kšno solidno hitrostjo, lamo pa lepo na nizkih- posledično ti bo mašina mal dlje cajta delala.
prednost lame pa je še v prisilnem hlajenju in ni šans da bi ga pregrel.

torej če se zlo dost furaš po hosti al pa če živiš v kakšnem kraju kjer je dost klancev si montiraj lamo ;)
LP
bol star bol nor!
Uporabniški avatar
smejko1
moped
Prispevkov: 2402
Pridružen: Če Avg 13, 2009 9:50 am
Kraj: izola
Kontakt:

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a smejko1 »

pomartin napisal/-a:lamo ima v originalu 4,5 konja, je pa opremlen s slabšim izpuhom (takim kot ga imajo npr. motorke- resonančnega učinka skoraj da ni), manjšim fergom (14) in ima dost slabši izgorevalni prostor in manjše kompresijsko razmerje kot BT.
bt ima v originalu tudi 4,5konja.

Zdej če prestaviš bt izpuh in ferg na lamota in mu narediš enako kompresijsko razmerje (apn4 kapa malo nižana) pa še cly lohk znižaš za unih 1,8mm in dobiš že mal močnejš cilinder... če nrdiš na kapi še squish še tolk bolš.
je pa res da se lamo z original kanali ne zavrti lih nevem kok.. moč ima na nizkih... npr. lamo bi šel z 14-34 z naštetimi predelavami tam med 80 in 90, bt pa gre ene tulku z bl "izi" prenosmi ker se bol zvrti...

Glavna razlika je da če naletiš na fejst klanec, moraš bt-ja gont če čš kam pridt s kšno solidno hitrostjo, lamo pa lepo na nizkih- posledično ti bo mašina mal dlje cajta delala.
prednost lame pa je še v prisilnem hlajenju in ni šans da bi ga pregrel.

torej če se zlo dost furaš po hosti al pa če živiš v kakšnem kraju kjer je dost klancev si montiraj lamo ;)
LP
aha ok, no lamo obstaja tudi 4.8km
Slika
R.I.P. Jani...
1.1.2012
Odgovori