Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
aljo69
el presidente
Prispevkov: 6819
Pridružen: Po Avg 10, 2009 1:53 pm
Kraj: Celje

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a aljo69 »

Pich napisal/-a:Zadaj odrežeš bat. dolg naj bi bil od čela do konca repov 46 mm za nepiljen cilinder.
vsisna ali izpušna stran ?
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

aljo69 napisal/-a:
Pich napisal/-a:Zadaj odrežeš bat. dolg naj bi bil od čela do konca repov 46 mm za nepiljen cilinder.
vsisna ali izpušna stran ?
Na obeh straneh. podatek velja za nepodložen cilinder. če je cilinder podložen odrežeš še za toliko kolikor je podložen. se pravi pri podloženem cilindru pride bat še krajši.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Uporabniški avatar
dolinar
specjalka
Prispevkov: 2503
Pridružen: Ne Jun 27, 2010 8:07 pm
Kraj: Okolika Šk. Loke

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a dolinar »

to vela od vrha "kupole" ali od začetka "kupole"? pa a je treba podlagat? js mam pač postružen od zgori (1,8mm al kk je že).
Janim8 počivaj v miru.
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

dolinar napisal/-a:to vela od vrha "kupole" ali od začetka "kupole"? pa a je treba podlagat? js mam pač postružen od zgori (1,8mm al kk je že).
Od tistega roba kjer se začne kupola. če imaš L bat od vrha zgornjega obročka.
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
_luke_
vplinjač
Prispevkov: 392
Pridružen: Sr Maj 05, 2010 7:20 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a _luke_ »

Lamo se je tudi meni vedno zdel vredu. Že originalen gre veliko bolje od vseh apn cilindrov.

Če gledaš te podatke da ma npr 4KM...zelo zanimivo, glede na to da je karburator dost majhen (na našem mešalcu je bil bing 15) ter tisti neresonančni avspuh...Tako da če lamotu privoščiš pravilno predelavo (pravilno znižan zgoraj in spodaj) ter en spodobno narejen avspuh si zmagal.

Dosedaj sem se največkrat odločil za piljenje lamota, čeprav se mi ne zdi ravno najbolj idealen. Za kake večje tuninge zna zmanjkat mesa, vsaj pri izpuhu se mi zdi dost tanek...
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a pomartin »

automatic_7 napisal/-a:od kje pa vam podatek da ima lamo 60cc 4,5 konja ??
mi mamo motor za čoln "TOMOS 4,5" v agregatu pa je lamo z bing 15
tko da s tle sklepam da ma 4,5KM
bol star bol nor!
Uporabniški avatar
automatic_7
Moderator
Prispevkov: 5228
Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
Kraj: okolica Nove Gorice

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a automatic_7 »

pomartin napisal/-a:
automatic_7 napisal/-a:od kje pa vam podatek da ima lamo 60cc 4,5 konja ??
mi mamo motor za čoln "TOMOS 4,5" v agregatu pa je lamo z bing 15
tko da s tle sklepam da ma 4,5KM
jst mam tudi t4,5
fergazer je bing 15,5
pa na propelerju ima 2,2kw to je..... :roll: tako piše tud v navodilah
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

_luke_ napisal/-a:Lamo se je tudi meni vedno zdel vredu. Že originalen gre veliko bolje od vseh apn cilindrov.

Če gledaš te podatke da ma npr 4KM...zelo zanimivo, glede na to da je karburator dost majhen (na našem mešalcu je bil bing 15) ter tisti neresonančni avspuh...Tako da če lamotu privoščiš pravilno predelavo (pravilno znižan zgoraj in spodaj) ter en spodobno narejen avspuh si zmagal.

Dosedaj sem se največkrat odločil za piljenje lamota, čeprav se mi ne zdi ravno najbolj idealen. Za kake večje tuninge zna zmanjkat mesa, vsaj pri izpuhu se mi zdi dost tanek...
Jaz imam lamota, ki ima večje površine kanalov, kot jih ima senior cilinder. Lamota se da spraviti tudi na high end je pa potrebno veliko potrpljenja in stalno je potrebno meriti stene kanalov. moj lamo ima na nekaterih mestih steno izpušnega in sesalnega kanala tanjšo od enega milimetra. na eni strani pri lamotu je stena kanala tanjša kot na drugi strani, zato je potrebno odvzeti toliko več materiala na debelejši strani, da izpelješ kanal do prirobnice, ki je pri meni na izpušni strani premera 28 mm, na sesalni strani pa 26 mm
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
golnar
Mojster
Prispevkov: 1734
Pridružen: Po Apr 19, 2010 11:29 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a golnar »

pri meni je v izpušnem kanalu zmanjkalo mesa, pa je jeba ker se tudi zavarit neda lepo... vsis gre pa jutri še na dodatno obdelavo..
"It is remarkable how similar the pattern of love is to the pattern of insanity."
_luke_
vplinjač
Prispevkov: 392
Pridružen: Sr Maj 05, 2010 7:20 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a _luke_ »

Pich napisal/-a:
_luke_ napisal/-a:Lamo se je tudi meni vedno zdel vredu. Že originalen gre veliko bolje od vseh apn cilindrov.

Če gledaš te podatke da ma npr 4KM...zelo zanimivo, glede na to da je karburator dost majhen (na našem mešalcu je bil bing 15) ter tisti neresonančni avspuh...Tako da če lamotu privoščiš pravilno predelavo (pravilno znižan zgoraj in spodaj) ter en spodobno narejen avspuh si zmagal.

Dosedaj sem se največkrat odločil za piljenje lamota, čeprav se mi ne zdi ravno najbolj idealen. Za kake večje tuninge zna zmanjkat mesa, vsaj pri izpuhu se mi zdi dost tanek...
Jaz imam lamota, ki ima večje površine kanalov, kot jih ima senior cilinder. Lamota se da spraviti tudi na high end je pa potrebno veliko potrpljenja in stalno je potrebno meriti stene kanalov. moj lamo ima na nekaterih mestih steno izpušnega in sesalnega kanala tanjšo od enega milimetra. na eni strani pri lamotu je stena kanala tanjša kot na drugi strani, zato je potrebno odvzeti toliko več materiala na debelejši strani, da izpelješ kanal do prirobnice, ki je pri meni na izpušni strani premera 28 mm, na sesalni strani pa 26 mm
Sicer imam tudi js na izpušni strani fi28, ampak dvomim da imam notranjo stran kanala tako veliko kot ti. Dokaj nerodno je mert debeline sten, ker se je za moje pojme lamo slab odlitek, nesimetričen (seveda je nesimetričen v tem smislu, da vsis ter izpuh ne potekata naravnost temveč pod kotom).

No ti si se odloču pilt vsis na fi26, meni pa se je tam zdelo to brezveze, ker je v osnovi prirobnica majhna. Ko se je tuning tega cilindra komaj začel, in je bla gor dell19ka, sem se odloču prirobnico povečat, tako da sm jo malo navaril (gus elektroda) ter potem zravnal...ko je prišla gor 23ka sm se pa odloču naredit vsis kar na bloke motorja.
Odgovori