Pich napisal/-a:Obstaja mnogo lažja pot. cilinder daš na utopno erozijo, kjer ti s klinasto elektrodo naredijo utor. v ta utor ustaviš kos aluminija, ki je identičen elektrodi in ga zavariš. seveda pa je potem potrebno stvar obdelati in na novo nanesti nikasil.
To sploh nisem vedel da je možno.
Kolko pa je drag tak proces?
L.p!
Aleš!
Če si zadovoljen z mojimi storitvami povej naprej, če pa nisi zadovoljen pa povej meni.
EMAIL: team.ufo.performance@gmail.com
Škoda da niso to pri 80/90 tomos cyl naredili že v originalu. Še pri BT bi prišel zelo prav. Čeprav za tiste moči res ni bilo potrebe bi pa imeli mi danes toliko manj dela hehe : )
Potem se pa vprašajte, kar vas ceneje pride... Tak nek tomosov cilinder predelat ter mu narediti deljen izpušni kanal, ali pa nek zračno ali vodno hlajen cilinder od skutera predelat ter spasat na mašino... Jas bi se za drugo varianto odločil... če pa ste pristaš experimentiranja ter unikatniga izdelovanja, potem pa kar...
_buco_ napisal/-a:Potem se pa vprašajte, kar vas ceneje pride... Tak nek tomosov cilinder predelat ter mu narediti deljen izpušni kanal, ali pa nek zračno ali vodno hlajen cilinder od skutera predelat ter spasat na mašino... Jas bi se za drugo varianto odločil... če pa ste pristaš experimentiranja ter unikatniga izdelovanja, potem pa kar...
ampak booste je pa ful zajebano naredit ker se z par milimetri prostora jebeš. za tomos cilindre je pomoje lažje en vlki kanal pa most na sredino. kar pa še zdaleč ni enostavno
Pich napisal/-a:Obstaja mnogo lažja pot. cilinder daš na utopno erozijo, kjer ti s klinasto elektrodo naredijo utor. v ta utor ustaviš kos aluminija, ki je identičen elektrodi in ga zavariš. seveda pa je potem potrebno stvar obdelati in na novo nanesti nikasil.
Žal to pri ctx cilindru negre. Sm imel prvo narejena kanalčka in notri ustavljeno steno samo se ni dalo pravilno do konca povarit tko da sm to odstranu vn. Zdej imam rešeno tako da mi je na visoki amperaži z podobnim alu. kot je ctx cilindr navaril steno iz nule,pa še to je bil problem. Prav tako se neda naredit pametnih izpušnih boostov pri ctx-u,zaradi postavitve stojnih vijakov. Zame je nekaj čisto drugega če si daš gor skuter kit ali pa če iz nekega čist navadnega cilindra dobiš vn pošteno moč. Za skuter kit gor dat ti je glavn en dobr orodjar pa denar,za iz navadnega cil. vn velik potegnit pa ti je glavno znanje in men to več pomeni drgač bi mel na vseh mašinah kite za katerimi stoji cel team.