Razna vprašanja o tuningu
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Razna uprašanja o tuningu
ja ampak da ti povem sesalnega rajši pilo bolj v širino kot navzdol izsto a izpušnega. ker če maš samo v višino in enake šrine boš mel boga karakteristike. najboljše je če maš recimo apn cilinder da izpušnega narediš čimbolj ovalnega in ne preveč visokega. recimo kaki milimeter v višino, ostalo širino. sesalnega pa minimalno navzdol in ga narediš simetričnega.
-
- kriva felna
- Prispevkov: 52
- Pridružen: So Sep 25, 2010 8:35 pm
Re: Razna uprašanja o tuningu
ni tko da če dam zadi manjši zobnik spredi čim večji =končna
spredi manjši zadi večji=pospeški
????
spredi manjši zadi večji=pospeški
????
- koroman
- predelana mašina
- Prispevkov: 1875
- Pridružen: Po Avg 31, 2009 10:44 pm
- Kraj: zlatoličje - maribor
Re: Razna uprašanja o tuningu
z biciklom se idi pelat kojn
Re: Razna uprašanja o tuningu
če daš prehude prenose se zna zgodt d ti še 3. ne bo razvilo do konca...jurjevic6kristijan napisal/-a:ni tko da če dam zadi manjši zobnik spredi čim večji =končna
spredi manjši zadi večji=pospeški
????
bol star bol nor!
Re: Razna uprašanja o tuningu
Ja alpa ti motor sploh ne spelje oz se ne morš sploh vozit ker je premal navora...
Re: Razna uprašanja o tuningu
a je precej razlike proti bt cilindru al je zanemarljivo? filius je že neki pravu o tem...pa naj pove še kaj večsmejko1 napisal/-a:lamo cly paše na bt mašino?
R.I.P. Jani...
1.1.2012
Re: Razna uprašanja o tuningu
lamo ima v originalu 4,5 konja, je pa opremlen s slabšim izpuhom (takim kot ga imajo npr. motorke- resonančnega učinka skoraj da ni), manjšim fergom (14) in ima dost slabši izgorevalni prostor in manjše kompresijsko razmerje kot BT.
bt ima v originalu tudi 4,5konja.
Zdej če prestaviš bt izpuh in ferg na lamota in mu narediš enako kompresijsko razmerje (apn4 kapa malo nižana) pa še cly lohk znižaš za unih 1,8mm in dobiš že mal močnejš cilinder... če nrdiš na kapi še squish še tolk bolš.
je pa res da se lamo z original kanali ne zavrti lih nevem kok.. moč ima na nizkih... npr. lamo bi šel z 14-34 z naštetimi predelavami tam med 80 in 90, bt pa gre ene tulku z bl "izi" prenosmi ker se bol zvrti...
Glavna razlika je da če naletiš na fejst klanec, moraš bt-ja gont če čš kam pridt s kšno solidno hitrostjo, lamo pa lepo na nizkih- posledično ti bo mašina mal dlje cajta delala.
prednost lame pa je še v prisilnem hlajenju in ni šans da bi ga pregrel.
torej če se zlo dost furaš po hosti al pa če živiš v kakšnem kraju kjer je dost klancev si montiraj lamo
LP
bt ima v originalu tudi 4,5konja.
Zdej če prestaviš bt izpuh in ferg na lamota in mu narediš enako kompresijsko razmerje (apn4 kapa malo nižana) pa še cly lohk znižaš za unih 1,8mm in dobiš že mal močnejš cilinder... če nrdiš na kapi še squish še tolk bolš.
je pa res da se lamo z original kanali ne zavrti lih nevem kok.. moč ima na nizkih... npr. lamo bi šel z 14-34 z naštetimi predelavami tam med 80 in 90, bt pa gre ene tulku z bl "izi" prenosmi ker se bol zvrti...
Glavna razlika je da če naletiš na fejst klanec, moraš bt-ja gont če čš kam pridt s kšno solidno hitrostjo, lamo pa lepo na nizkih- posledično ti bo mašina mal dlje cajta delala.
prednost lame pa je še v prisilnem hlajenju in ni šans da bi ga pregrel.
torej če se zlo dost furaš po hosti al pa če živiš v kakšnem kraju kjer je dost klancev si montiraj lamo
LP
bol star bol nor!
Re: Razna uprašanja o tuningu
aha ok, no lamo obstaja tudi 4.8kmpomartin napisal/-a:lamo ima v originalu 4,5 konja, je pa opremlen s slabšim izpuhom (takim kot ga imajo npr. motorke- resonančnega učinka skoraj da ni), manjšim fergom (14) in ima dost slabši izgorevalni prostor in manjše kompresijsko razmerje kot BT.
bt ima v originalu tudi 4,5konja.
Zdej če prestaviš bt izpuh in ferg na lamota in mu narediš enako kompresijsko razmerje (apn4 kapa malo nižana) pa še cly lohk znižaš za unih 1,8mm in dobiš že mal močnejš cilinder... če nrdiš na kapi še squish še tolk bolš.
je pa res da se lamo z original kanali ne zavrti lih nevem kok.. moč ima na nizkih... npr. lamo bi šel z 14-34 z naštetimi predelavami tam med 80 in 90, bt pa gre ene tulku z bl "izi" prenosmi ker se bol zvrti...
Glavna razlika je da če naletiš na fejst klanec, moraš bt-ja gont če čš kam pridt s kšno solidno hitrostjo, lamo pa lepo na nizkih- posledično ti bo mašina mal dlje cajta delala.
prednost lame pa je še v prisilnem hlajenju in ni šans da bi ga pregrel.
torej če se zlo dost furaš po hosti al pa če živiš v kakšnem kraju kjer je dost klancev si montiraj lamo
LP
R.I.P. Jani...
1.1.2012