Stran 8 od 335

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: Ne Dec 26, 2010 1:08 pm
Napisal/-a koroman
ja ampak da ti povem sesalnega rajši pilo bolj v širino kot navzdol izsto a izpušnega. ker če maš samo v višino in enake šrine boš mel boga karakteristike. najboljše je če maš recimo apn cilinder da izpušnega narediš čimbolj ovalnega in ne preveč visokega. recimo kaki milimeter v višino, ostalo širino. sesalnega pa minimalno navzdol in ga narediš simetričnega.

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Dec 27, 2010 12:26 am
Napisal/-a smejko1
lamo cly paše na bt mašino?

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Dec 27, 2010 12:37 am
Napisal/-a koroman
Ja seveda pase

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Dec 27, 2010 5:38 pm
Napisal/-a jurjevic6kristijan
ni tko da če dam zadi :twisted: :twisted: manjši zobnik spredi čim večji =končna
spredi manjši zadi večji=pospeški
????

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Dec 27, 2010 6:34 pm
Napisal/-a koroman
z biciklom se idi pelat kojn

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Dec 27, 2010 9:12 pm
Napisal/-a pomartin
jurjevic6kristijan napisal/-a:ni tko da če dam zadi :twisted: :twisted: manjši zobnik spredi čim večji =končna
spredi manjši zadi večji=pospeški
????
če daš prehude prenose se zna zgodt d ti še 3. ne bo razvilo do konca...

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Dec 27, 2010 9:47 pm
Napisal/-a z@n
Ja alpa ti motor sploh ne spelje oz se ne morš sploh vozit ker je premal navora...

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Dec 27, 2010 11:30 pm
Napisal/-a smejko1
smejko1 napisal/-a:lamo cly paše na bt mašino?
a je precej razlike proti bt cilindru al je zanemarljivo? filius je že neki pravu o tem...pa naj pove še kaj več

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: Po Dec 27, 2010 11:54 pm
Napisal/-a pomartin
lamo ima v originalu 4,5 konja, je pa opremlen s slabšim izpuhom (takim kot ga imajo npr. motorke- resonančnega učinka skoraj da ni), manjšim fergom (14) in ima dost slabši izgorevalni prostor in manjše kompresijsko razmerje kot BT.
bt ima v originalu tudi 4,5konja.

Zdej če prestaviš bt izpuh in ferg na lamota in mu narediš enako kompresijsko razmerje (apn4 kapa malo nižana) pa še cly lohk znižaš za unih 1,8mm in dobiš že mal močnejš cilinder... če nrdiš na kapi še squish še tolk bolš.
je pa res da se lamo z original kanali ne zavrti lih nevem kok.. moč ima na nizkih... npr. lamo bi šel z 14-34 z naštetimi predelavami tam med 80 in 90, bt pa gre ene tulku z bl "izi" prenosmi ker se bol zvrti...

Glavna razlika je da če naletiš na fejst klanec, moraš bt-ja gont če čš kam pridt s kšno solidno hitrostjo, lamo pa lepo na nizkih- posledično ti bo mašina mal dlje cajta delala.
prednost lame pa je še v prisilnem hlajenju in ni šans da bi ga pregrel.

torej če se zlo dost furaš po hosti al pa če živiš v kakšnem kraju kjer je dost klancev si montiraj lamo ;)
LP

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: To Dec 28, 2010 9:12 am
Napisal/-a smejko1
pomartin napisal/-a:lamo ima v originalu 4,5 konja, je pa opremlen s slabšim izpuhom (takim kot ga imajo npr. motorke- resonančnega učinka skoraj da ni), manjšim fergom (14) in ima dost slabši izgorevalni prostor in manjše kompresijsko razmerje kot BT.
bt ima v originalu tudi 4,5konja.

Zdej če prestaviš bt izpuh in ferg na lamota in mu narediš enako kompresijsko razmerje (apn4 kapa malo nižana) pa še cly lohk znižaš za unih 1,8mm in dobiš že mal močnejš cilinder... če nrdiš na kapi še squish še tolk bolš.
je pa res da se lamo z original kanali ne zavrti lih nevem kok.. moč ima na nizkih... npr. lamo bi šel z 14-34 z naštetimi predelavami tam med 80 in 90, bt pa gre ene tulku z bl "izi" prenosmi ker se bol zvrti...

Glavna razlika je da če naletiš na fejst klanec, moraš bt-ja gont če čš kam pridt s kšno solidno hitrostjo, lamo pa lepo na nizkih- posledično ti bo mašina mal dlje cajta delala.
prednost lame pa je še v prisilnem hlajenju in ni šans da bi ga pregrel.

torej če se zlo dost furaš po hosti al pa če živiš v kakšnem kraju kjer je dost klancev si montiraj lamo ;)
LP
aha ok, no lamo obstaja tudi 4.8km