Stran 9 od 335

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: To Dec 28, 2010 9:32 am
Napisal/-a filius
smejko1 napisal/-a:
pomartin napisal/-a:lamo ima v originalu 4,5 konja, je pa opremlen s slabšim izpuhom (takim kot ga imajo npr. motorke- resonančnega učinka skoraj da ni), manjšim fergom (14) in ima dost slabši izgorevalni prostor in manjše kompresijsko razmerje kot BT.
bt ima v originalu tudi 4,5konja.

Zdej če prestaviš bt izpuh in ferg na lamota in mu narediš enako kompresijsko razmerje (apn4 kapa malo nižana) pa še cly lohk znižaš za unih 1,8mm in dobiš že mal močnejš cilinder... če nrdiš na kapi še squish še tolk bolš.
je pa res da se lamo z original kanali ne zavrti lih nevem kok.. moč ima na nizkih... npr. lamo bi šel z 14-34 z naštetimi predelavami tam med 80 in 90, bt pa gre ene tulku z bl "izi" prenosmi ker se bol zvrti...

Glavna razlika je da če naletiš na fejst klanec, moraš bt-ja gont če čš kam pridt s kšno solidno hitrostjo, lamo pa lepo na nizkih- posledično ti bo mašina mal dlje cajta delala.
prednost lame pa je še v prisilnem hlajenju in ni šans da bi ga pregrel.

torej če se zlo dost furaš po hosti al pa če živiš v kakšnem kraju kjer je dost klancev si montiraj lamo ;)
LP
aha ok, no lamo obstaja tudi 4.8km
4.8 km lamo je 80kubičen...

Drugače ti je pa že @pomartin use povedal. Tko bom reku, če boš podložil cilinder, mu privoščil nov bat: L ali navaden, ni neke razlike, L ima bolšo obrabo cilindra, samo navaden za moje pojme dalj zdrži... Kapo na squish, js sm mel samo Apn kapo, mal postruženo tko da ni bat tolkel v glavo... Nek ferg, priporočam ti dell 19 oz. bing 18 preizkusil sem oba, ni neke velke razlike, vendar lepše je vžigal ter imel mirnejši štantgas z dellortro 19 ter 80 ali 85 dizo ( nisem čist prepričan) Če boš uporabil binga, pusti dize namiru, ker ko sem ga prestavil z BT cilindra na Lamota nisem čist nič nastavljel, saj so bile nastavitve prave.

Je pa tako, končna z bt lipnikom je bila eneka Bt cilindru, vendar me v pospeških ni ujel. Tu moraš vedet da je stvar narejena za navor, in tudi imaš ga veliko, stvar mi je vlekla tudi s 3 na Krvavec.

Če boš postruži lamota za 1.8mm, ga podloži za 1mm, dellortro 19, bt lipnik, kapo na squish, in stvar se bo zelo lepo pelja, pa vedet moraš da stvar ne počaka kar tako, saj ima prisilno hlajenje, in je praktično nemogoče da bi ga pregrel ( no ok če se vozš brez vetrnice :x ) Ker meni BT cilinder ni nikoli bil všeč, ok, saj po ravnini gre, smo pri dolgi vožnji v klanec, ali pa poleti v vročini kmali zahajca...

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: To Dec 28, 2010 9:39 am
Napisal/-a golnar
lamo je za vsakodnevno uprabo dost bl prijetn za vozit kot bt cilinder. prov užitek je vozit z veliko navora, pelat se z dvema v hud klanec je čista šala za lamota. tko da zame ni več izbire glede tega. in pa tudi natunat se ga da precej enostavno.

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: To Dec 28, 2010 10:18 am
Napisal/-a automatic_7
od kje pa vam podatek da ima lamo 60cc 4,5 konja ??

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: To Dec 28, 2010 10:21 am
Napisal/-a golnar
mislim da naj bi mel 4 konje in ne 4.5

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: To Dec 28, 2010 10:38 am
Napisal/-a predelave
Mam eno vprašanje
Na mojem apnu so zadnji amortizerji zelo mehki, ko se usedem gor se pogrezne moped praktično do kolesa. Kaj naj naredim, se da kaj popravit al je treba nove :?:

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: To Dec 28, 2010 10:52 am
Napisal/-a aljo69
predelave napisal/-a:Mam eno vprašanje
Na mojem apnu so zadnji amortizerji zelo mehki, ko se usedem gor se pogrezne moped praktično do kolesa. Kaj naj naredim, se da kaj popravit al je treba nove :?:
nove ... se ne splača teh popravlat jih dobiš na forumu za 10-15e

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: To Dec 28, 2010 11:29 am
Napisal/-a Pich
automatic_7 napisal/-a:od kje pa vam podatek da ima lamo 60cc 4,5 konja ??
Lamo je večnamenski cilinder, ki se ga uporablja za vlečnico, črpalko, kosilnico, izvenkrmne motorje... prav pri slednjih je razlika v konjih kljub temu, da imata naprimer izvenkrmni motor tomos 3 in tomos 4,5 enak cilinder. torej oba imata enak cilinder vendar imata različne setupe, bolj ali manj zaprt uplinjač in izpuh. lamo cilinder lahko ima tudi več konjev kot bt cilinder. to se zgodi že če napr. na lamotu uporabiš bt izpuh, če imaš enako razmerje kompresije, bing 18 in pravilno skrajšan L bat.

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: To Dec 28, 2010 11:31 am
Napisal/-a dolinar
Pich napisal/-a:
automatic_7 napisal/-a:od kje pa vam podatek da ima lamo 60cc 4,5 konja ??
Lamo je večnamenski cilinder, ki se ga uporablja za vlečnico, črpalko, kosilnico, izvenkrmne motorje... prav pri slednjih je razlika v konjih kljub temu, da imata naprimer izvenkrmni motor tomos 3 in tomos 4,5 enak cilinder. torej oba imata enak cilinder vendar imata različne setupe, bolj ali manj zaprt uplinjač in izpuh. lamo cilinder lahko ima tudi več konjev kot bt cilinder. to se zgodi že če napr. na lamotu uporabiš bt izpuh, če imaš enako razmerje kompresije, bing 18 in pravilno skrajšan L bat.
krajšan bat? dej povej mal več o tem, prosim.

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: To Dec 28, 2010 11:36 am
Napisal/-a automatic_7
Pich napisal/-a:
automatic_7 napisal/-a:od kje pa vam podatek da ima lamo 60cc 4,5 konja ??
Lamo je večnamenski cilinder, ki se ga uporablja za vlečnico, črpalko, kosilnico, izvenkrmne motorje... prav pri slednjih je razlika v konjih kljub temu, da imata naprimer izvenkrmni motor tomos 3 in tomos 4,5 enak cilinder. torej oba imata enak cilinder vendar imata različne setupe, bolj ali manj zaprt uplinjač in izpuh. lamo cilinder lahko ima tudi več konjev kot bt cilinder. to se zgodi že če napr. na lamotu uporabiš bt izpuh, če imaš enako razmerje kompresije, bing 18 in pravilno skrajšan L bat.
ja sej ne moreš natančno rečt da ima 4 konje je odvisno kaj mu daš zravn(ferg,izpuh)

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: To Dec 28, 2010 12:16 pm
Napisal/-a Pich
Zadaj odrežeš bat. dolg naj bi bil od čela do konca repov 46 mm za nepiljen cilinder.