Re: Razna uprašanja o tuningu
Objavljeno: To Dec 28, 2010 12:23 pm
vsisna ali izpušna stran ?Pich napisal/-a:Zadaj odrežeš bat. dolg naj bi bil od čela do konca repov 46 mm za nepiljen cilinder.
vsisna ali izpušna stran ?Pich napisal/-a:Zadaj odrežeš bat. dolg naj bi bil od čela do konca repov 46 mm za nepiljen cilinder.
Na obeh straneh. podatek velja za nepodložen cilinder. če je cilinder podložen odrežeš še za toliko kolikor je podložen. se pravi pri podloženem cilindru pride bat še krajši.aljo69 napisal/-a:vsisna ali izpušna stran ?Pich napisal/-a:Zadaj odrežeš bat. dolg naj bi bil od čela do konca repov 46 mm za nepiljen cilinder.
Od tistega roba kjer se začne kupola. če imaš L bat od vrha zgornjega obročka.dolinar napisal/-a:to vela od vrha "kupole" ali od začetka "kupole"? pa a je treba podlagat? js mam pač postružen od zgori (1,8mm al kk je že).
mi mamo motor za čoln "TOMOS 4,5" v agregatu pa je lamo z bing 15automatic_7 napisal/-a:od kje pa vam podatek da ima lamo 60cc 4,5 konja ??
jst mam tudi t4,5pomartin napisal/-a:mi mamo motor za čoln "TOMOS 4,5" v agregatu pa je lamo z bing 15automatic_7 napisal/-a:od kje pa vam podatek da ima lamo 60cc 4,5 konja ??
tko da s tle sklepam da ma 4,5KM
Jaz imam lamota, ki ima večje površine kanalov, kot jih ima senior cilinder. Lamota se da spraviti tudi na high end je pa potrebno veliko potrpljenja in stalno je potrebno meriti stene kanalov. moj lamo ima na nekaterih mestih steno izpušnega in sesalnega kanala tanjšo od enega milimetra. na eni strani pri lamotu je stena kanala tanjša kot na drugi strani, zato je potrebno odvzeti toliko več materiala na debelejši strani, da izpelješ kanal do prirobnice, ki je pri meni na izpušni strani premera 28 mm, na sesalni strani pa 26 mm_luke_ napisal/-a:Lamo se je tudi meni vedno zdel vredu. Že originalen gre veliko bolje od vseh apn cilindrov.
Če gledaš te podatke da ma npr 4KM...zelo zanimivo, glede na to da je karburator dost majhen (na našem mešalcu je bil bing 15) ter tisti neresonančni avspuh...Tako da če lamotu privoščiš pravilno predelavo (pravilno znižan zgoraj in spodaj) ter en spodobno narejen avspuh si zmagal.
Dosedaj sem se največkrat odločil za piljenje lamota, čeprav se mi ne zdi ravno najbolj idealen. Za kake večje tuninge zna zmanjkat mesa, vsaj pri izpuhu se mi zdi dost tanek...
Sicer imam tudi js na izpušni strani fi28, ampak dvomim da imam notranjo stran kanala tako veliko kot ti. Dokaj nerodno je mert debeline sten, ker se je za moje pojme lamo slab odlitek, nesimetričen (seveda je nesimetričen v tem smislu, da vsis ter izpuh ne potekata naravnost temveč pod kotom).Pich napisal/-a:Jaz imam lamota, ki ima večje površine kanalov, kot jih ima senior cilinder. Lamota se da spraviti tudi na high end je pa potrebno veliko potrpljenja in stalno je potrebno meriti stene kanalov. moj lamo ima na nekaterih mestih steno izpušnega in sesalnega kanala tanjšo od enega milimetra. na eni strani pri lamotu je stena kanala tanjša kot na drugi strani, zato je potrebno odvzeti toliko več materiala na debelejši strani, da izpelješ kanal do prirobnice, ki je pri meni na izpušni strani premera 28 mm, na sesalni strani pa 26 mm_luke_ napisal/-a:Lamo se je tudi meni vedno zdel vredu. Že originalen gre veliko bolje od vseh apn cilindrov.
Če gledaš te podatke da ma npr 4KM...zelo zanimivo, glede na to da je karburator dost majhen (na našem mešalcu je bil bing 15) ter tisti neresonančni avspuh...Tako da če lamotu privoščiš pravilno predelavo (pravilno znižan zgoraj in spodaj) ter en spodobno narejen avspuh si zmagal.
Dosedaj sem se največkrat odločil za piljenje lamota, čeprav se mi ne zdi ravno najbolj idealen. Za kake večje tuninge zna zmanjkat mesa, vsaj pri izpuhu se mi zdi dost tanek...