Stran 10 od 335

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: To Dec 28, 2010 12:23 pm
Napisal/-a aljo69
Pich napisal/-a:Zadaj odrežeš bat. dolg naj bi bil od čela do konca repov 46 mm za nepiljen cilinder.
vsisna ali izpušna stran ?

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: To Dec 28, 2010 12:27 pm
Napisal/-a Pich
aljo69 napisal/-a:
Pich napisal/-a:Zadaj odrežeš bat. dolg naj bi bil od čela do konca repov 46 mm za nepiljen cilinder.
vsisna ali izpušna stran ?
Na obeh straneh. podatek velja za nepodložen cilinder. če je cilinder podložen odrežeš še za toliko kolikor je podložen. se pravi pri podloženem cilindru pride bat še krajši.

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: To Dec 28, 2010 12:51 pm
Napisal/-a dolinar
to vela od vrha "kupole" ali od začetka "kupole"? pa a je treba podlagat? js mam pač postružen od zgori (1,8mm al kk je že).

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: To Dec 28, 2010 12:58 pm
Napisal/-a Pich
dolinar napisal/-a:to vela od vrha "kupole" ali od začetka "kupole"? pa a je treba podlagat? js mam pač postružen od zgori (1,8mm al kk je že).
Od tistega roba kjer se začne kupola. če imaš L bat od vrha zgornjega obročka.

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: To Dec 28, 2010 3:45 pm
Napisal/-a _luke_
Lamo se je tudi meni vedno zdel vredu. Že originalen gre veliko bolje od vseh apn cilindrov.

Če gledaš te podatke da ma npr 4KM...zelo zanimivo, glede na to da je karburator dost majhen (na našem mešalcu je bil bing 15) ter tisti neresonančni avspuh...Tako da če lamotu privoščiš pravilno predelavo (pravilno znižan zgoraj in spodaj) ter en spodobno narejen avspuh si zmagal.

Dosedaj sem se največkrat odločil za piljenje lamota, čeprav se mi ne zdi ravno najbolj idealen. Za kake večje tuninge zna zmanjkat mesa, vsaj pri izpuhu se mi zdi dost tanek...

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: To Dec 28, 2010 8:07 pm
Napisal/-a pomartin
automatic_7 napisal/-a:od kje pa vam podatek da ima lamo 60cc 4,5 konja ??
mi mamo motor za čoln "TOMOS 4,5" v agregatu pa je lamo z bing 15
tko da s tle sklepam da ma 4,5KM

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: To Dec 28, 2010 8:17 pm
Napisal/-a automatic_7
pomartin napisal/-a:
automatic_7 napisal/-a:od kje pa vam podatek da ima lamo 60cc 4,5 konja ??
mi mamo motor za čoln "TOMOS 4,5" v agregatu pa je lamo z bing 15
tko da s tle sklepam da ma 4,5KM
jst mam tudi t4,5
fergazer je bing 15,5
pa na propelerju ima 2,2kw to je..... :roll: tako piše tud v navodilah

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: To Dec 28, 2010 9:54 pm
Napisal/-a Pich
_luke_ napisal/-a:Lamo se je tudi meni vedno zdel vredu. Že originalen gre veliko bolje od vseh apn cilindrov.

Če gledaš te podatke da ma npr 4KM...zelo zanimivo, glede na to da je karburator dost majhen (na našem mešalcu je bil bing 15) ter tisti neresonančni avspuh...Tako da če lamotu privoščiš pravilno predelavo (pravilno znižan zgoraj in spodaj) ter en spodobno narejen avspuh si zmagal.

Dosedaj sem se največkrat odločil za piljenje lamota, čeprav se mi ne zdi ravno najbolj idealen. Za kake večje tuninge zna zmanjkat mesa, vsaj pri izpuhu se mi zdi dost tanek...
Jaz imam lamota, ki ima večje površine kanalov, kot jih ima senior cilinder. Lamota se da spraviti tudi na high end je pa potrebno veliko potrpljenja in stalno je potrebno meriti stene kanalov. moj lamo ima na nekaterih mestih steno izpušnega in sesalnega kanala tanjšo od enega milimetra. na eni strani pri lamotu je stena kanala tanjša kot na drugi strani, zato je potrebno odvzeti toliko več materiala na debelejši strani, da izpelješ kanal do prirobnice, ki je pri meni na izpušni strani premera 28 mm, na sesalni strani pa 26 mm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: Sr Dec 29, 2010 12:27 am
Napisal/-a golnar
pri meni je v izpušnem kanalu zmanjkalo mesa, pa je jeba ker se tudi zavarit neda lepo... vsis gre pa jutri še na dodatno obdelavo..

Re: Razna uprašanja o tuningu

Objavljeno: Sr Dec 29, 2010 9:22 am
Napisal/-a _luke_
Pich napisal/-a:
_luke_ napisal/-a:Lamo se je tudi meni vedno zdel vredu. Že originalen gre veliko bolje od vseh apn cilindrov.

Če gledaš te podatke da ma npr 4KM...zelo zanimivo, glede na to da je karburator dost majhen (na našem mešalcu je bil bing 15) ter tisti neresonančni avspuh...Tako da če lamotu privoščiš pravilno predelavo (pravilno znižan zgoraj in spodaj) ter en spodobno narejen avspuh si zmagal.

Dosedaj sem se največkrat odločil za piljenje lamota, čeprav se mi ne zdi ravno najbolj idealen. Za kake večje tuninge zna zmanjkat mesa, vsaj pri izpuhu se mi zdi dost tanek...
Jaz imam lamota, ki ima večje površine kanalov, kot jih ima senior cilinder. Lamota se da spraviti tudi na high end je pa potrebno veliko potrpljenja in stalno je potrebno meriti stene kanalov. moj lamo ima na nekaterih mestih steno izpušnega in sesalnega kanala tanjšo od enega milimetra. na eni strani pri lamotu je stena kanala tanjša kot na drugi strani, zato je potrebno odvzeti toliko več materiala na debelejši strani, da izpelješ kanal do prirobnice, ki je pri meni na izpušni strani premera 28 mm, na sesalni strani pa 26 mm
Sicer imam tudi js na izpušni strani fi28, ampak dvomim da imam notranjo stran kanala tako veliko kot ti. Dokaj nerodno je mert debeline sten, ker se je za moje pojme lamo slab odlitek, nesimetričen (seveda je nesimetričen v tem smislu, da vsis ter izpuh ne potekata naravnost temveč pod kotom).

No ti si se odloču pilt vsis na fi26, meni pa se je tam zdelo to brezveze, ker je v osnovi prirobnica majhna. Ko se je tuning tega cilindra komaj začel, in je bla gor dell19ka, sem se odloču prirobnico povečat, tako da sm jo malo navaril (gus elektroda) ter potem zravnal...ko je prišla gor 23ka sm se pa odloču naredit vsis kar na bloke motorja.