jest sm jo kupu leta 95 in morm rečt da sm zadovoljen z nemško kvaliteto ki se je pri novih oplih nekako zgubila.
pr 40 let starmu avtu pritisneš vrata z prstom in se zaprejo, pleh je biv že takrat pocinkan ......
ja ni kej ko spomladi posije sonček jo peljem na špancer
friend bill you out of jail
but a good friend said dam that was fun
Meni se pa nekako dopade ta bmw serije 3 E92. Me je kolega peljal z nijm, sicer z M3 in nisem mogel verjet, da lahko avto tak hudo gre, ker še nisem imel možnosti peljat avta z več kot 240 konji pa še to dizla. Ta jih sicer ima 500 in pa akrapoviči so gor, zadeva je bolano huda.
[color=#0000BF]Hvala bogu[/color], [color=#0000BF]da sem[/color] [color=#FF0000][size=150]štajerc[/size][/color] [color=#0000BF]to ne more biti vsak!!![/color]
Imel sem že par avtov (sem malo starejši, kot je tukaj povprečje). Prevozil ogromno kilometrov, prešravfal sam ogromno....
Zdaj imam wv lupo in mazdo cx-7 2,3 turbo (bencinar.
Lupo je narejen podobno, kot dobri stari yugo. Crkavajo nonstop neke malenkosti, ki pa so dokaj enostavne in poceni za popravljat. Pri mazdi je pa to največ avta za denar. Menjal sem intercooler za bolj pretočnega, menjal sem filter zraka in ohišje MAF senzorja s kompletnim intakeom, potem sem jo čipal na okrog 300km, prevozil s takim setupom 45.000km brez vsakega problema. Avto je SUV, pelje se pa enako, kot impreza STI. Lega podobna, pospeški podobni, čeprav je to družinski avto, udoben, prostoren,....
Majka od avta.
Dobre spomine imam tudi na yugo 65- predelano sem imel glavo, večje ventile, drugo odmično 300°, povrtan dvojni vplinjač, podvozje poštimano, zavore, izpuh komplet po naročilu,... vrtel se je na 9000rpm, zvok kot motor, šel kot raketa. Naredil z njim veliko km (cca 50.000) brez vsake okvare na motorju.
Tisti se mi je tudi res vsedel v dušo.