Tomos apn CTXpower
-
- vplinjač
- Prispevkov: 342
- Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
- Kraj: bliZ Domžal
Tomos apn CTXpower
Zdravo!
Naj se najprej predstavim. Sem Gašper Mahkota in prihajam iz Vira pri Domžalah. Obiskujem 4.letnik srednje strojne šole (Aškerčeva) v Lj. Imam pa še eno leto mlajšega brata, s katerim vedno skupaj kaj ustvarjava.
Zdaj pa glede mopeda.
Lansko leto sem od sošolca kupu CTX mašino, ki je bila bolj slabo ohranjena. (ležaji vsi čist zanič, notri je bila napačna piramida, sklopka je bila zavarjena, SE luknja v ojnici je bila razjedena, M10 navoji na cly za izpuh prišravfat,cly ima en mal globji ris in bil je zelo grdo piljen, v glavi pa je bil en slabo narejen vložek) Zato sem se lotol obnove.
Bron pušo v ojnici mi je naredil sošolec @cerar, brat pa se je ukvarjal z poliranjem:
Menjan je bil BE ležaj, gred pa mi je sprešal in scenriral "vaški"mojster Kokalj. Ojnica je bila pri BE zabrušena zaradi boljšega mazanja:
Nato sem skoraj celo zimo "friziral" cly.
Z tekočo kovino sem Al21 sem popravil napake na pretočnih, ki jih je naredil moj predhodnik Po nasvetu prijatelja @KVAS-a sem delal tako, da sem povrhu, kjer cly seda na blok nalepil selotejp in z palčko spravil tekočo kovino do selotejpa, in tako ni bilo treba nič drejati da bi pravnal cly.
Mislim da je razlika očitna. edit:tisto luknjico na levem pretočnem sem naknadno popravil.
Prtmapa žal nimam, koti pa so 184-124-166
Sledila je CNC obdelava glave: hvala cerarju
Novi ležaji v blokih:
Za glavno gred sem dal ležaje z poliamidno kletko (6203 TN9 C3). Nekatere ležaje je bilo potrebno tudi zalepiti zaradi slabih ležišč v blokih.
Jeseni sem od sošolca sem dubu apn6 geštel brez mašine, kar je bilo direkt za probat CTX mašinco Za lažje "dihanje" sem mu privoščil Dellorto PHBH 28, izpuh pa sem naredil bolj za probo iz enga homoeta P6, ker so mi plašči za njega ostal in je bilo treba sam krivino nanovo naredit. Izpuh je bil bol namenjen temu, da mal vidim kakšna je temperatura izpušnih plinov in na katerih obratih deluje izpuh. Vari sem ga z inverterjem znamke Kempi z TIG postopkom, pločevina je železo 0.8mm, zaščitni plin pa Argon. Elekrtka je 6V17W od frčija 1.2-1.3mm predužiga.
koleno za ferg je iz inox cevi, koleno je bilo potem skrajšano:
izpuh je še brez stingerja in nosilca: Ampak moped začuda vseeno leti he he
Kmalu sem se odločil za izdelavo novega izpuha, ki mi ga je s pomočjo @PVL-a uspelo narediti:
Ko sem slišal, bo v Komendi scooter dayoff, sva se z bratom odločila, da ga malo polepšava, zato sva ga s sprejem prebarvala na rdečo in je na koncu kar dobro izpadlo:
s cerarjem na štartu:
http://www.youtube.com/watch?v=DJ2AySCRl6c
Po meetingu se mi je omajal železan vložek z navojem v glavi, zato mi je @cerar na CNC frezalno-vrtalni stroj naredil nov vložek z malo spremenjenim sqishom in kompresijo.(hvala vid-u), za piko na i sva z bratom kupila novo PVL elektriko
PVL
Pred meetingom sem preventivno snel cilinder da sem pogledal kako drži tekoča kovina na pretočnih, in sem ujel še ravno pravi čas, ker je Al21 že začel odstopati, zato sem ga odstranil, tako da od takrat še vedno nimam lepo speljane pretočne. Narediti bi moral sidrišča/mrtvi kot na steni kanala, potem bi pa verjetno držalo, ampak jaz imam še vedno strah pred to tekočo kovino, tako da je verjetno sploh nikoli ne bo.
Po meetingu mi je pa menjelik zašteku, ker je polomilo jezičke na lamelah in se je eden zataknil pri gredi kjer je prestavna ročica, zato sem lahko samo še gor prestavlu toliko, da sem se do doma pripeljal.
Nanovo skupaj zložena in še malo bolje podložena mašina, nov vložek za glavo in prva proba PVLa:
BT balanca s katero ima moped boljše vozne lastnosti in kasneje še E90 zadnji amortizerji:
En malo slabši posnetek kako se pelje:
http://www.youtube.com/watch?v=NN1tbYhdV-E&feature=plcp
Še ena slikca kakšen je trenutno:
Zdej pa prašite, če vas kej zanima, pa če sem kej puzabu napisat.
Lp, Gašper&Miha
Naj se najprej predstavim. Sem Gašper Mahkota in prihajam iz Vira pri Domžalah. Obiskujem 4.letnik srednje strojne šole (Aškerčeva) v Lj. Imam pa še eno leto mlajšega brata, s katerim vedno skupaj kaj ustvarjava.
Zdaj pa glede mopeda.
Lansko leto sem od sošolca kupu CTX mašino, ki je bila bolj slabo ohranjena. (ležaji vsi čist zanič, notri je bila napačna piramida, sklopka je bila zavarjena, SE luknja v ojnici je bila razjedena, M10 navoji na cly za izpuh prišravfat,cly ima en mal globji ris in bil je zelo grdo piljen, v glavi pa je bil en slabo narejen vložek) Zato sem se lotol obnove.
Bron pušo v ojnici mi je naredil sošolec @cerar, brat pa se je ukvarjal z poliranjem:
Menjan je bil BE ležaj, gred pa mi je sprešal in scenriral "vaški"mojster Kokalj. Ojnica je bila pri BE zabrušena zaradi boljšega mazanja:
Nato sem skoraj celo zimo "friziral" cly.
Z tekočo kovino sem Al21 sem popravil napake na pretočnih, ki jih je naredil moj predhodnik Po nasvetu prijatelja @KVAS-a sem delal tako, da sem povrhu, kjer cly seda na blok nalepil selotejp in z palčko spravil tekočo kovino do selotejpa, in tako ni bilo treba nič drejati da bi pravnal cly.
Mislim da je razlika očitna. edit:tisto luknjico na levem pretočnem sem naknadno popravil.
Prtmapa žal nimam, koti pa so 184-124-166
Sledila je CNC obdelava glave: hvala cerarju
Novi ležaji v blokih:
Za glavno gred sem dal ležaje z poliamidno kletko (6203 TN9 C3). Nekatere ležaje je bilo potrebno tudi zalepiti zaradi slabih ležišč v blokih.
Jeseni sem od sošolca sem dubu apn6 geštel brez mašine, kar je bilo direkt za probat CTX mašinco Za lažje "dihanje" sem mu privoščil Dellorto PHBH 28, izpuh pa sem naredil bolj za probo iz enga homoeta P6, ker so mi plašči za njega ostal in je bilo treba sam krivino nanovo naredit. Izpuh je bil bol namenjen temu, da mal vidim kakšna je temperatura izpušnih plinov in na katerih obratih deluje izpuh. Vari sem ga z inverterjem znamke Kempi z TIG postopkom, pločevina je železo 0.8mm, zaščitni plin pa Argon. Elekrtka je 6V17W od frčija 1.2-1.3mm predužiga.
koleno za ferg je iz inox cevi, koleno je bilo potem skrajšano:
izpuh je še brez stingerja in nosilca: Ampak moped začuda vseeno leti he he
Kmalu sem se odločil za izdelavo novega izpuha, ki mi ga je s pomočjo @PVL-a uspelo narediti:
Ko sem slišal, bo v Komendi scooter dayoff, sva se z bratom odločila, da ga malo polepšava, zato sva ga s sprejem prebarvala na rdečo in je na koncu kar dobro izpadlo:
s cerarjem na štartu:
http://www.youtube.com/watch?v=DJ2AySCRl6c
Po meetingu se mi je omajal železan vložek z navojem v glavi, zato mi je @cerar na CNC frezalno-vrtalni stroj naredil nov vložek z malo spremenjenim sqishom in kompresijo.(hvala vid-u), za piko na i sva z bratom kupila novo PVL elektriko
PVL
Pred meetingom sem preventivno snel cilinder da sem pogledal kako drži tekoča kovina na pretočnih, in sem ujel še ravno pravi čas, ker je Al21 že začel odstopati, zato sem ga odstranil, tako da od takrat še vedno nimam lepo speljane pretočne. Narediti bi moral sidrišča/mrtvi kot na steni kanala, potem bi pa verjetno držalo, ampak jaz imam še vedno strah pred to tekočo kovino, tako da je verjetno sploh nikoli ne bo.
Po meetingu mi je pa menjelik zašteku, ker je polomilo jezičke na lamelah in se je eden zataknil pri gredi kjer je prestavna ročica, zato sem lahko samo še gor prestavlu toliko, da sem se do doma pripeljal.
Nanovo skupaj zložena in še malo bolje podložena mašina, nov vložek za glavo in prva proba PVLa:
BT balanca s katero ima moped boljše vozne lastnosti in kasneje še E90 zadnji amortizerji:
En malo slabši posnetek kako se pelje:
http://www.youtube.com/watch?v=NN1tbYhdV-E&feature=plcp
Še ena slikca kakšen je trenutno:
Zdej pa prašite, če vas kej zanima, pa če sem kej puzabu napisat.
Lp, Gašper&Miha
Re: Tomos apn6 CTXpower
Odličen projekt, obenem pa še konkurenca!
Lp, Matija
Lp, Matija
Re: Tomos apn6 CTXpower
ufff res prava konkurenca ja sam zanima me če polirana ojnca kej boljša od navadne? al je to sm tk da se svet spoliran?
Smisel živleja je met Tomosa v garaži :D
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)
Janim8 počivaj v miru!
GSI je zmaj al GTI
ga drži, jebiga brate
zna se ko je brži ;)
Janim8 počivaj v miru!
Re: Tomos apn6 CTXpower
Odlično je vse skupaj, sem videl v živo takrat na Scoot day-off 2012. Si v Komendi mogoče kej biu na merilni mizi?
https://t.me/pump_upp
-
- zobnik
- Prispevkov: 206
- Pridružen: Sr Avg 10, 2011 11:36 pm
- Kraj: Ptuj - Haloze
Re: Tomos apn6 CTXpower
kaj pa končna hitrost tiste predelave na drugem posnetku? drugače pa super projekt
-
- vplinjač
- Prispevkov: 342
- Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
- Kraj: bliZ Domžal
Re: Tomos apn6 CTXpower
To je original ojnica od CTXa, spolirana je bolj kot ne zato da se vidi, da se je tut neki na ojnici delal Imam pa še eno gred doma z PROX ojnico od yz85, ki je scentrirana tako da pride ta enkrat noter.tomosak napisal/-a:ufff res prava konkurenca ja sam zanima me če polirana ojnca kej boljša od navadne? al je to sm tk da se svet spoliran?
Na merilno mizo nisem šel, ker sem imel ene obveznosti in se mi je mudilo domov. Mi je pa kr mal žal, ker nisem mogu probatdenso26 napisal/-a: Si v Komendi mogoče kej biu na merilni mizi?
Na posnetku gre 1.-30km/h , 2.-50km/h , 3.-72km/h , 4.-92km/h , s 5. nisem nikoli preveč probaval tiščat ampak do 10.2krpm je šla komot, kar znaša 107km/h. Drugače pa motor vleče tja do 10.5krpm. Hitrosti nikoli nisem meril, ampak so vse hitrosti izračunane iz obratov na gl.gredi in prestavnega razmerja. Obratomer imam tist ta rumen(vidi se na zadnji sliki) .Prenosi so bili pa 14-34 ,gume veeruber 18X2.5danijel_16 napisal/-a:kaj pa končna hitrost tiste predelave na drugem posnetku? drugače pa super projekt
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Tomos apn6 CTXpower
zanima me na kakšne kote ste obdelali kanale na cilindru?
hvala in LP
hvala in LP
Re: Tomos apn6 CTXpower
tomosjakarac napisal/-a:zanima me na kakšne kote ste obdelali kanale na cilindru?
hvala in LP
Prtmapa žal nimam, koti pa so 184-124-166
ker pač eni neznate brat
- tomosjakarac
- glava cilindra
- Prispevkov: 695
- Pridružen: Ne Jul 29, 2012 10:32 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Tomos apn6 CTXpower
pa sem dvakrat preletel skozi pa sem spregledal drugače pa hvalaakasa napisal/-a:tomosjakarac napisal/-a:zanima me na kakšne kote ste obdelali kanale na cilindru?
hvala in LP
Prtmapa žal nimam, koti pa so 184-124-166
ker pač eni neznate brat