Tomos T4,5
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5238
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Tomos T4,5
sej itak če je v brzini so tolko majhni obrati da ni panike, sicer pa imaš na tomosautosluga.hr tolko katalogov od tehle tomosakijev pa povprašaj še če imajo tisti del ki ga potrebuješ
R.I.P. Jani...
1.1.2012
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5238
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Tomos T4,5
ja kdo bo šou dol iskat delsmejko1 napisal/-a:sej itak če je v brzini so tolko majhni obrati da ni panike, sicer pa imaš na tomosautosluga.hr tolko katalogov od tehle tomosakijev pa povprašaj še če imajo tisti del ki ga potrebuješ
Re: Tomos T4,5
jah ko greš na slo obalo se zapelješ še do rijeke sej je blizu 40min v eno smer
R.I.P. Jani...
1.1.2012
Re: Tomos T4,5
eno uprašanje kateri je original bat v izvenkrmnikih(kere firme)? pa kolko fi če veš mogoče, potem pa naredi eno čistko teh off postov
R.I.P. Jani...
1.1.2012
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5238
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Tomos T4,5
Ja fi 42smejko1 napisal/-a:eno uprašanje kateri je original bat v izvenkrmnikih(kere firme)? pa kolko fi če veš mogoče, potem pa naredi eno čistko teh off postov
Fjrme pa nevem,ker mašine nism nikoli razdjru->peveč lepo laufa
Re: Tomos T4,5
sam med 4.5KM in 4.8KM je bat za 6mm večji
koliko pa imaš ti propeler velik, kero verzijo imaš(200x100/120/140)?
pa tvoj ima kratkonogo kolikor vidim al se motim (iz tvojih slik je bol težko razvidno)?
koliko pa imaš ti propeler velik, kero verzijo imaš(200x100/120/140)?
pa tvoj ima kratkonogo kolikor vidim al se motim (iz tvojih slik je bol težko razvidno)?
R.I.P. Jani...
1.1.2012
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5238
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Tomos T4,5
hm nevem kašn propeler jesmejko1 napisal/-a:sam med 4.5KM in 4.8KM je bat za 6mm večji
koliko pa imaš ti propeler velik, kero verzijo imaš(200x100/120/140)?
pa tvoj ima kratkonogo kolikor vidim al se motim (iz tvojih slik je bol težko razvidno)?
tud nevem al je dolga al kratka verzja
Re: Tomos T4,5
motor z dolgo nogo je namenjen tistim ki majo recimo jadrnico ali večji gliser kjer je nosilec(tam kjer namestiš motor) za motor višje kot na kakem maestral gumončku in posledično bi z kratko nogo propeler vrtelo v zraku, zato obstajajo motorji z dolgo nogo, kjer je razlika med motorjema sam v dolžini noge torej oddaljenostjo propelerja od škatle če lahko tako rečemo in tejli motorji z dolgo nogo so se in se uporabljajo bolj kot ne za rezervo če glavni motor odpove tko, da imaš eno rezervo
glede na to da imaš ti ta motorček na gumenjaku si upam trdit da imaš kratko nogo
za propeler pa je tko, bolj so nagnjene loputice/kraki večji izpodriv bo imel gumenjak, manj kot so nagnjene loputice/kraki pa več hitrosti, to pa mislim da tudi sam veš, zdej pri tomosu teh razlik v propelerju ni ni zato pa imaš tam velikosti propelerjev različne, tako da je bolj kot je velik krak večji bo izpodriv vode torej večja moč in manjša hitrost, manjši kot bo krak pa manjši izpodriv, večja pa bo hitrost, recimo da je tko kot pri zobnikih na motorju manjši zobnik večja hitrost, večji pa boljši pospešek v našem primeru izpodriv
mislim da nisem nikjer faliu pri razlagi, čene me pa popravi
uni majstor ki sem ga pa prašal za tisti del ki je fuč pri tvojem motorju, pa je bl nekoč glavni pooblaščeni serviser za tomosove motorje za območje istre in je tudi popravljau tomose za celotno jugoslovansko vojsko, sej imam še neke njegove vizitke
glede na to da imaš ti ta motorček na gumenjaku si upam trdit da imaš kratko nogo
za propeler pa je tko, bolj so nagnjene loputice/kraki večji izpodriv bo imel gumenjak, manj kot so nagnjene loputice/kraki pa več hitrosti, to pa mislim da tudi sam veš, zdej pri tomosu teh razlik v propelerju ni ni zato pa imaš tam velikosti propelerjev različne, tako da je bolj kot je velik krak večji bo izpodriv vode torej večja moč in manjša hitrost, manjši kot bo krak pa manjši izpodriv, večja pa bo hitrost, recimo da je tko kot pri zobnikih na motorju manjši zobnik večja hitrost, večji pa boljši pospešek v našem primeru izpodriv
mislim da nisem nikjer faliu pri razlagi, čene me pa popravi
uni majstor ki sem ga pa prašal za tisti del ki je fuč pri tvojem motorju, pa je bl nekoč glavni pooblaščeni serviser za tomosove motorje za območje istre in je tudi popravljau tomose za celotno jugoslovansko vojsko, sej imam še neke njegove vizitke
R.I.P. Jani...
1.1.2012
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5238
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Tomos T4,5
jah razlage vem tud jst nevem pa kaj je gor ja pomoje je tud kratka verzja k enkrat sm se sam vozu z gumenjakom(je šlo fajn hitro) pa je v en ovink kar avspuh vn iz vode dalo pa je ropotalosmejko1 napisal/-a:motor z dolgo nogo je namenjen tistim ki majo recimo jadrnico ali večji gliser kjer je nosilec(tam kjer namestiš motor) za motor višje kot na kakem maestral gumončku in posledično bi z kratko nogo propeler vrtelo v zraku, zato obstajajo motorji z dolgo nogo, kjer je razlika med motorjema sam v dolžini noge torej oddaljenostjo propelerja od škatle če lahko tako rečemo in tejli motorji z dolgo nogo so se in se uporabljajo bolj kot ne za rezervo če glavni motor odpove tko, da imaš eno rezervo
glede na to da imaš ti ta motorček na gumenjaku si upam trdit da imaš kratko nogo
za propeler pa je tko, bolj so nagnjene loputice/kraki večji izpodriv bo imel gumenjak, manj kot so nagnjene loputice/kraki pa več hitrosti, to pa mislim da tudi sam veš, zdej pri tomosu teh razlik v propelerju ni ni zato pa imaš tam velikosti propelerjev različne, tako da je bolj kot je velik krak večji bo izpodriv vode torej večja moč in manjša hitrost, manjši kot bo krak pa manjši izpodriv, večja pa bo hitrost, recimo da je tko kot pri zobnikih na motorju manjši zobnik večja hitrost, večji pa boljši pospešek v našem primeru izpodriv
mislim da nisem nikjer faliu pri razlagi, čene me pa popravi
uni majstor ki sem ga pa prašal za tisti del ki je fuč pri tvojem motorju, pa je bl nekoč glavni pooblaščeni serviser za tomosove motorje za območje istre in je tudi popravljau tomose za celotno jugoslovansko vojsko, sej imam še neke njegove vizitke