No da predstavim še jaz nekaj malega na forumu,
Gre se za mojega atx-a, je letnik 1987 ampak totalno "nevozno mašino", dosega bogih 40-45km/h z muko, zato sem se odločil da nabavim DMP 68cc kit, da bo motor malo bolj zivahen in predvsem lepše vozen (odzivnost, navor), cilinder mi je predvsem všeč ker imam na 4ki podoben airsalov model in je precej lepo vozit (odzivnost, navor, pa tudi hitrost je zadovoljiva)
Cilinder bo ostal original zato, ker hočem da bo mašina lavfala lep cajt, karburator 17.5mm, glava fi 45mm tesni na O-ring
Komentarji dobrodošli
Slike:
ATX za vsak dan
Re: ATX za vsak dan
jaz bi spremenil kompresijski prostor na pravo kompresijo in pa squish, da bo motor res vozen in imel navor, ker tole fabršk ni ravno najbolj narejeno
Live life at full throttle!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
No cams... no valves... no problems 2STROKE!
Re: ATX za vsak dan
Hvala za nasvet, najverjetneje bom dal na obdelavo, pa nov squish bo narjen.cerar napisal/-a:jaz bi spremenil kompresijski prostor na pravo kompresijo in pa squish, da bo motor res vozen in imel navor, ker tole fabršk ni ravno najbolj narejeno
Re: ATX za vsak dan
Danes nekaj malega narejenega:
Bloki širjeni da paše cilinder lepo noter, potrebno še povarit pretočne kanale na bloku in jih oblikovat po pretočnih kanalih na cilindru.
Slike:
Bloki širjeni da paše cilinder lepo noter, potrebno še povarit pretočne kanale na bloku in jih oblikovat po pretočnih kanalih na cilindru.
Slike: