ta je pa dobra zadnjič gledal poročila, ko so izpostavili to neskladje med tima dvema kategorijama (še bicikli padejo vmes ), hecno mi je to vse... Drugače pa- v avtu morda pivo (še raje pa nič), na mopedu ali motorju pa striktno brez- sem hecen, še radler mi nekak ne paše na dveh kolesih...
pozdravljeni
pred letom dni sem dobil motor tomos a3 od bljizne zlahte in sicer brez paprijev. oni so imeli motor v lasti 15let+ in ni bil registreran sedaj me pa zanima ce je mozno kako urediti da bi ga registreral ?
krefi napisal/-a: ↑Pe Mar 15, 2019 12:30 am
pozdravljeni
pred letom dni sem dobil motor tomos a3 od bljizne zlahte in sicer brez paprijev. oni so imeli motor v lasti 15let+ in ni bil registreran sedaj me pa zanima ce je mozno kako urediti da bi ga registreral ?
če še ni bil registriran potrebuješ 2 priči in peljat motor na tehnični pregled tam urediš vse papirje + homologacijo
Kako je s to homologacijo za pridobitev papirjev, naredijo to na vseh tehničnih oz. vsaj na tistih, ki homologirajo motorje? (enkrat sem slišal, da to delajo samo v Ljubljani in Kopru) Ve kdo, koliko je cena tega?
Homologacije delajo tudi v Kopru, Postojni, Logatcu, Ljubljani.
Če je bil motor že registriran in je v registru mot. vozil in nimaš nobenih dokumentov takšnega motorja ne moreš registrirati. Bolje da preveriš identifikacijske številke na upravni enoti ali na tehnočnih pregledih.
tudi sam imam težave z registracijo 25 km/h mopeda od Tomosa. Na prejšnji strani je v daljšem prispevku tudi spodnja opomba;
3. Mopedi, ki so bili dani v promet v Republiki Sloveniji od 1. 5. 2004 dalje
a) če so podatki o izdanem potrdilu o skladnosti vozila razvidni v MRVL,
ni potrebno predložiti potrdila o skladnosti vozila v pisni obliki;
Kdo ve kaj pomeni MRVL? Mopedu namreč manjka homologacija - ki pa je bila izdana, imam SA številko, ki je tudi zavedena v sistemu na tehničnih pregledih, preverjeno. Vendar želijo imeti tudi kartonček za registracijo... ali zgornje pomeni, da to ni potrebno? Kako je s tem, če te ustavi recimo policija?