Portmapi APN cilindrov
Re: Portmapi APN cilindrov
Izpuh 28-27 (27,5) od GMT, Bing 13.
Re: Portmapi APN cilindrov
Se veliko pridobi s takšnim dodatnim pretočnim ali je bolj smiselno povečat že obstoječe pretočne (mislim, da je s tem tudi manj dela?).
EDIT: Če ta tema ni ravno namenjena takšnim vprašanem naj prosim amin to prestavi v primerno kategorijo.
EDIT: Če ta tema ni ravno namenjena takšnim vprašanem naj prosim amin to prestavi v primerno kategorijo.
Re: Portmapi APN cilindrov
Pozdravljeni, novinec na forumu vendar spremljam že nekaj časa.
Sam nimam izkušenj z nekimi port tuningi razen poliranja izpušnih, svojega zaribanega sem se spravil ampak nekako v prvo ni šlo (biax letel povsod drugje kakor sem hotel ), tega ki ga imam zdaj gor sem pa dal pilit.
Na temo, kolikor sem razbral iz priročnika A. Graham Bella iz davnega prejšnjega stoletja, ko so bili malokubični na vrhuncu so japonci vedno dodajali podaljšane pretočne v oblikah _IL, tako da ni bil dodaten ampak v bistvu razpotegnjen originalen.
Prednost tega je bila da tudi ko je bat zaprl izpušni kanal je skozenj obstajal minimalen pretok mešanice (kar je bilo seveda veliko bolj potratno kot brez), s tem pa so lahko zvišali rezonančno območje motorja na cca. 13.500-16.000 obr/min pri normalnem segrevanju oz. brez pregrevanja. Seveda se je zaradi tega tudi zvečala moč v tistih obratih ampak tudi zmanjšala moč v nizkih obratih. Zaradi tega so šli v ekstreme in dodajali prestave, voznik pa je moral voziti samo v bližini tega območja obratov (podobno kot pri Tomosovi specialki D9 z devetimi prestavami).
Toliko o teoriji, zdaj pa še kdo, ki ima prakso?
Sam nimam izkušenj z nekimi port tuningi razen poliranja izpušnih, svojega zaribanega sem se spravil ampak nekako v prvo ni šlo (biax letel povsod drugje kakor sem hotel ), tega ki ga imam zdaj gor sem pa dal pilit.
Na temo, kolikor sem razbral iz priročnika A. Graham Bella iz davnega prejšnjega stoletja, ko so bili malokubični na vrhuncu so japonci vedno dodajali podaljšane pretočne v oblikah _IL, tako da ni bil dodaten ampak v bistvu razpotegnjen originalen.
Prednost tega je bila da tudi ko je bat zaprl izpušni kanal je skozenj obstajal minimalen pretok mešanice (kar je bilo seveda veliko bolj potratno kot brez), s tem pa so lahko zvišali rezonančno območje motorja na cca. 13.500-16.000 obr/min pri normalnem segrevanju oz. brez pregrevanja. Seveda se je zaradi tega tudi zvečala moč v tistih obratih ampak tudi zmanjšala moč v nizkih obratih. Zaradi tega so šli v ekstreme in dodajali prestave, voznik pa je moral voziti samo v bližini tega območja obratov (podobno kot pri Tomosovi specialki D9 z devetimi prestavami).
Toliko o teoriji, zdaj pa še kdo, ki ima prakso?
APN4M 83'
Re: Portmapi APN cilindrov
Ni portmapa apn original.
A kdo ve, kolk mm do vrha cilindra so?
A kdo ve, kolk mm do vrha cilindra so?
Re: Portmapi APN cilindrov
Naložim jutri 2, nimam še poslikano, vem pa da sem jih naredil na 2h original cilindrih fi 38. Jih imam v delavnici v knjižici.
APN4M 83'
Re: Portmapi APN cilindrov
Nažalost imam narejena 2 portmapa, ampak od fi 42 cilindrov (nič piljeno). Jih potrebujemo tukaj?
APN4M 83'
Re: Portmapi APN cilindrov
Na internetu sem našel a in b tip sicer sta za nizozemski trg, ampak cilinder je isti.
Re: Portmapi APN cilindrov
Dva nič piljena APN4 cilindra, fi 42.
Nimata čisto enakih mer...
Nimata čisto enakih mer...
APN4M 83'