Začelo se je že leta 1977 so na sejmu v Beogradu predstavili prototip električnega mopeda.
Dolga leta nič....
Do leta 2010, ko začne resen projekt električnega mopeda.
Pogonski sklop elektromotor in krmilnik je bil razvit in izdelan v podjetju Iskra Avtoelektrika (ravno takrat preimenovano v Letrika). Moč elektromotorja 2,5kW, direkten prenos preko zobatega jermena na zadnje kolo.
Okvir na osnovi HipHop-a pripravljen v Tomosu.
Kljub napovedim, da bo moped na trgu leta 2012, se je projekt (oktobra leta 2012) z likvidacijo podjetja Tomos Motoindustrija dokončno ustavil. (Med tem so za tipanje trga od leta 2011 prodajali električne skuterje GreenTrans pod imenom Tomos E-lite)
Potem ko so zaradi zanimanja zagnali podjetje Tomos Dvokolesa,
so želeli leta 2014 ob 60letnici Tomosa prirpaviti električno verzijo mopeda Classic.
Za pogonski sklop je bil izbran Rimac, kateri je prilagodil njihov pogonski sklop za kolesa Greyp na okvir Tomos Classic.
Tudi ta projekt ni imel sreče in se je kaj kmalu zaustavil, s prodajo Tomosa podjetju MPO Kabel.
Električni Tomosi (uradni)
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5238
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Električni Tomosi (uradni)
zelo všečen dashboard na temlem classicu
Tomos APN 6S 98'
Tomos A3 MS 87'
Tomos A3 MS 87'
Re: Električni Tomosi (uradni)
Škoda, kajti tisti beli sploh ni slab, meni je všeč oblika. Nekaj sem slišal, da naj bi se ponovno zagnala proizvodnja, vendar samo električnih in na avtomatik/fleker okvirjih, upajmo da bo kaj s tega. Ta z Rimac motorjem bi bil hud. Škoda da ni prišlo do tega, mogoče bi bila usoda tomosa drugačna.