Tomos ATX 50c 88'
Tomos ATX 50c 88'
Zdravo vsem ! Sem pa tu berem kake poste/teme itd. Zdaj pa sem se odločil da tudi jaz začnem kaj pisati/objavlati
Naj vam predstavim moj nov (v zbirki) skoraj dokončan TOMOS ATX 50C letnik 1988.
Malo zgodbe kako sem ga dobil: Moped(i) bili pri bratrancu (na družinskem srečanju prišla tema TOMOS, tako sem zvedel da jih sploh ima), nekje v brunarici v podstrešju, brez stopnic ali lestev do zgoraj, zato sem moral veliko plezati (hudičevo se splačalo tam križ zvijat-nizek strop). No zložimo vse dol, da sem sploh videl kaj točno je, hvala bogu je imel keson oz. JEEP-a (nissan navara) da smo mi to nekok naložil, še dež je padal malo
Zakon, stvari končno v mojih rokah-dobro odstopil sem mu le electronic SE 90 zadno luč Zdaj pa kaj sestavit ?
Ker sem že od nekdaj sanjal ATX-a, meni osebno najlepši model, le škoda ker ni moj letnik (2002), je pa vsaj eden prvih (leta 1987 so bili samo 50, kasneje uradno predstavljen 1988 pa naprej 50C) z tabolšo opremo- vzmetenje spredaj/zadaj marzochi, CEV stikala/luč, tako da malo jače , sem se odločil ATX (bil sem v dilemi 15SLC ali ATX)
No sestavo sem si razdelil v recimo 4 dele
1. del-sestaviti skupaj oz. nametat gor "sam da je" da vidim kaj imam kaj ne (ostal dokupil)
2. del-sestava motorja komplet toliko da je vozen
3. del- razdreti vse, popraviti oz. zamenjati še kaj ali doati, prebarval plastike žal s sprejem vendar pridem do tega.
4. del-recimo končna podoba- vozno stanje
Mašino je bila delno obnovljena, ker sem dobil prazne bloke brez ležajev ter vsega, sem dal nove, rablenih si nisem upal dat, pa še ležišča so bolj boga. Sestavil jo tako kot iz fabrike, no mislim detalje ( še 3 lamelna sklopka, vijaki navadni ( minus -) ne imbus, levi blok ( pri elektriki) 2 šraufa za pritrditev pokrova magneta namesto 3, in merica za olje, drugo pa je menda isto. aja pa 12v50W štrom platinski (v planu imel brezplatinskega vendar ga nisem znal naštelati da bi dal iskro.. lahko da je CDI kriv ? ) pa cilinder, kapo, uplinjač tudi moral dokupiti No da razložim zakaj sem ga s sprejem pihnil. Nekje sredi projekta se je pojavila želja po registraciji pa da ne bo mavričast sem ga pihnil v vsaj 1 barvo- odločil sem se rdečo RAL okoli 3000 ? Flame red al traffic nevem več. Pa še to sem zajebal stranske plastike, ostalo je ista barva le plastike malo svetlejše, eh glede na probleme je še dobro..
LUČ:
Ker je bilo problemov in komplikacij pri mopedu ogromno bom razložil le 1 tega, ker se mi zdi zanimiv
Luč CEV, le kje dobiti celo, za pameten denar, glede na to da je TOMOS zadnih par let ratal drag šport. Ajde bi pač dal tistih 50€ al 60€ za luč, sam ČE BI JO DOBIL !!,ni nobena se prodajala ali da bi imel kdo. enkrat sem eno zasledil na bolhi sam je šla takoj.. Nič plan B- zrihtaj staro luč, parabola dobra, ohišje tudi. Kaj pa steklo ?? Sem veliko naštudiral da paše od raznih starih fiatov pa aprilia tuareg 125 in OD traktorja SAME dorado malo starešji letnik ( COBO stekla) baje paše ko ata na mamo, žal nisem moral sprobati, ker sem na ebayu zasledil luč CEV od aprilie 125, ki naj bi pasala (prodajala se je v italiji).. 30€ luč, 30€ poštnina. sem si rekel, Uf malo dost za riskirat.. Nič pa sem.. dam neko ponudbo prodajalcu (par € dol.. ) je sprejeu, naročil, cca 1 teden iz italije, luč pride. Gasa probat. Luč je pasala u NULO, še puše in konektorji so bili enaki, le žarnico sem moral zamenjati z malo manjšo W ker tista 35W je bila preveč. Ostalo je bilo vse isto. Sem razrdl da sem videl kaj je razlika: Nalepke HoNdA sem dal raje dol, kar jih je sploh še ostalo gor ( honda africa twin wannabe haha) ŠTEVEC: "ŠPEGU"
Ker je bila ročka nekoliko ZHEBANA, sem moral malo improvizirati. Siml puša narejena na TES2 (stružnca) cca 1cm in notri vrezan M8 navoj- ker ima takega ogledalo. Pušo nabil notri in se ne premakne Ogledalo je še original tomos kar piše gor KONČNA OBLIKA IN REZULTAT TER DODATKI: In tako počasi prihajam h koncu, upam da nisem falil teme, sem še začetnik- auspuh lager. Kaj naj rečem, Zelo sem užival pri sestavi, nekje malo manj- elektrika(zato nisem niti nič omenjal ). Je pa to že 3ji moped sestavljen in 0 sepravi grušt in nič drugega (mogoče predstavim še kakšnega). Nekoliko imam raje to nevem zakaj Nekateri v dele jaz pa iz delov Seveda javim kako bo z registracijo. Upam tudi da bo za 2 osebi registriran četudi nepotegne 2 osebi ali ni bilo v originalu Vendar sedež je tačke pa tudi... Je pa to tudi prvi moped (od 9ih), katerega sem dal delati papirje, zato mi postopek ni še toliko znan.
Pohvale, kritike, izboljšave, nasveti so TOPLO priporočeni sprejmem vse
Naj vam predstavim moj nov (v zbirki) skoraj dokončan TOMOS ATX 50C letnik 1988.
Malo zgodbe kako sem ga dobil: Moped(i) bili pri bratrancu (na družinskem srečanju prišla tema TOMOS, tako sem zvedel da jih sploh ima), nekje v brunarici v podstrešju, brez stopnic ali lestev do zgoraj, zato sem moral veliko plezati (hudičevo se splačalo tam križ zvijat-nizek strop). No zložimo vse dol, da sem sploh videl kaj točno je, hvala bogu je imel keson oz. JEEP-a (nissan navara) da smo mi to nekok naložil, še dež je padal malo
Zakon, stvari končno v mojih rokah-dobro odstopil sem mu le electronic SE 90 zadno luč Zdaj pa kaj sestavit ?
Ker sem že od nekdaj sanjal ATX-a, meni osebno najlepši model, le škoda ker ni moj letnik (2002), je pa vsaj eden prvih (leta 1987 so bili samo 50, kasneje uradno predstavljen 1988 pa naprej 50C) z tabolšo opremo- vzmetenje spredaj/zadaj marzochi, CEV stikala/luč, tako da malo jače , sem se odločil ATX (bil sem v dilemi 15SLC ali ATX)
No sestavo sem si razdelil v recimo 4 dele
1. del-sestaviti skupaj oz. nametat gor "sam da je" da vidim kaj imam kaj ne (ostal dokupil)
2. del-sestava motorja komplet toliko da je vozen
3. del- razdreti vse, popraviti oz. zamenjati še kaj ali doati, prebarval plastike žal s sprejem vendar pridem do tega.
4. del-recimo končna podoba- vozno stanje
Mašino je bila delno obnovljena, ker sem dobil prazne bloke brez ležajev ter vsega, sem dal nove, rablenih si nisem upal dat, pa še ležišča so bolj boga. Sestavil jo tako kot iz fabrike, no mislim detalje ( še 3 lamelna sklopka, vijaki navadni ( minus -) ne imbus, levi blok ( pri elektriki) 2 šraufa za pritrditev pokrova magneta namesto 3, in merica za olje, drugo pa je menda isto. aja pa 12v50W štrom platinski (v planu imel brezplatinskega vendar ga nisem znal naštelati da bi dal iskro.. lahko da je CDI kriv ? ) pa cilinder, kapo, uplinjač tudi moral dokupiti No da razložim zakaj sem ga s sprejem pihnil. Nekje sredi projekta se je pojavila želja po registraciji pa da ne bo mavričast sem ga pihnil v vsaj 1 barvo- odločil sem se rdečo RAL okoli 3000 ? Flame red al traffic nevem več. Pa še to sem zajebal stranske plastike, ostalo je ista barva le plastike malo svetlejše, eh glede na probleme je še dobro..
LUČ:
Ker je bilo problemov in komplikacij pri mopedu ogromno bom razložil le 1 tega, ker se mi zdi zanimiv
Luč CEV, le kje dobiti celo, za pameten denar, glede na to da je TOMOS zadnih par let ratal drag šport. Ajde bi pač dal tistih 50€ al 60€ za luč, sam ČE BI JO DOBIL !!,ni nobena se prodajala ali da bi imel kdo. enkrat sem eno zasledil na bolhi sam je šla takoj.. Nič plan B- zrihtaj staro luč, parabola dobra, ohišje tudi. Kaj pa steklo ?? Sem veliko naštudiral da paše od raznih starih fiatov pa aprilia tuareg 125 in OD traktorja SAME dorado malo starešji letnik ( COBO stekla) baje paše ko ata na mamo, žal nisem moral sprobati, ker sem na ebayu zasledil luč CEV od aprilie 125, ki naj bi pasala (prodajala se je v italiji).. 30€ luč, 30€ poštnina. sem si rekel, Uf malo dost za riskirat.. Nič pa sem.. dam neko ponudbo prodajalcu (par € dol.. ) je sprejeu, naročil, cca 1 teden iz italije, luč pride. Gasa probat. Luč je pasala u NULO, še puše in konektorji so bili enaki, le žarnico sem moral zamenjati z malo manjšo W ker tista 35W je bila preveč. Ostalo je bilo vse isto. Sem razrdl da sem videl kaj je razlika: Nalepke HoNdA sem dal raje dol, kar jih je sploh še ostalo gor ( honda africa twin wannabe haha) ŠTEVEC: "ŠPEGU"
Ker je bila ročka nekoliko ZHEBANA, sem moral malo improvizirati. Siml puša narejena na TES2 (stružnca) cca 1cm in notri vrezan M8 navoj- ker ima takega ogledalo. Pušo nabil notri in se ne premakne Ogledalo je še original tomos kar piše gor KONČNA OBLIKA IN REZULTAT TER DODATKI: In tako počasi prihajam h koncu, upam da nisem falil teme, sem še začetnik- auspuh lager. Kaj naj rečem, Zelo sem užival pri sestavi, nekje malo manj- elektrika(zato nisem niti nič omenjal ). Je pa to že 3ji moped sestavljen in 0 sepravi grušt in nič drugega (mogoče predstavim še kakšnega). Nekoliko imam raje to nevem zakaj Nekateri v dele jaz pa iz delov Seveda javim kako bo z registracijo. Upam tudi da bo za 2 osebi registriran četudi nepotegne 2 osebi ali ni bilo v originalu Vendar sedež je tačke pa tudi... Je pa to tudi prvi moped (od 9ih), katerega sem dal delati papirje, zato mi postopek ni še toliko znan.
Pohvale, kritike, izboljšave, nasveti so TOPLO priporočeni sprejmem vse
Nejc
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5238
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Tomos ATX 50c 88'
Dobra predstavitev projekta in lepo da si ga rešil pred propadanjem
Re: Tomos ATX 50c 88'
Hvala Nekdo ga je moral drugače, bog ve koliko časa bi tam še stal. Zdaj pa že razmišljam naslednji projekt kaj bi sestavilautomatic_7 napisal/-a: ↑Po Avg 17, 2020 9:20 am Dobra predstavitev projekta in lepo da si ga rešil pred propadanjem
Nejc
- Breznik Jr.
- zobnik
- Prispevkov: 215
- Pridružen: Če Jul 25, 2019 8:01 am
Re: Tomos ATX 50c 88'
Super izgleda, samo da se reši te ATXe!
Meni so tudi super, samo še nimam svojega. Če bi ga dobil bi zamenjal mašino s svojega APN4 na tega pa na APN zrihtal original.
Meni so tudi super, samo še nimam svojega. Če bi ga dobil bi zamenjal mašino s svojega APN4 na tega pa na APN zrihtal original.
APN4M 83'
Re: Tomos ATX 50c 88'
Hvala Priporočam!! Na vsake toliko časa vidim da se prodajajo skoraj celi ATX mopedi brez mašin, sem pa ke tudi kaka malenkost fali ATX se pelje odlično
Nejc
Re: Tomos ATX 50c 88'
Zelo lep moped. LAMO daj gor
Nejc G.
Nejc G.
Re: Tomos ATX 50c 88'
Hvala ampak bo šel naverjetneje gor BT cilinder, ter ustrezen vplinjač. Negre se mi za hitrost ali pospeške vendar bolje kot original pa je.
Nejc
Re: Tomos ATX 50c 88'
Želim ti da se lepo voziš i da te dugo služi. Odlično si ovo odradio, prelep motor.