SRko sem imel na servisu na hrvaškem. Majstru kapo dol, res se je poglobil, ter mi celo naravnal okvir, da ne vleče več v desno. Za 100e Vrhunsko... Zamenjal črevje kablov...
Ponavadi je elektronika vezana NO varijante, se pravi če je nekje kabel staknjen ali nebi bilo kontakta nebi svetila... Kaj več se pa ne spoznam, nivojno stikalo preverit, menjat?
Aku polni, začela je svetiti, ker sem nekje staknil gel AKU, in tamalim pustil, da se malo igrajo na mopedu, ter pustil kontakt prižgan. Ker sem do sedaj vedndo montiral neke poceni AKUje, ki so itak izgubili svoj "juice" relativno hitro, je zgleda bilo OK, tako pa je bil kontakkt pod napetostjo verjetno več dni (prdvidevam),
saj me toliko ne moti, moti me to, da še nikoli ni bila razdrata, ter so vsi vijaki na njej še popolnoma novi... da bi jih sedaj drajsla, da pridem do senzorja nivoja olja, moram podreti pol motorja (kar mi ni težava), ampak matr.... Kdaj pa ste nazadnje videli 15 let star motor, kjer je še vse tako, kot ga je Italjan sestavil....