.. pa še to se mi zdi, da ima BT preveč "odprte kote" za moj okus. ..pod nizkimi obrati čisto neuporaben.franc napisal/-a: ↑Sr Apr 03, 2024 8:43 am BT je več kot dober. Če ga brusiš na nadmero, samo poskrbi, da kanale "spraviš" nazaj na prvotne mere (kote) in ne rabiš drugega (malo pogooglaj "port map 2T" ) . Prevelika kompresija bo "zluftala" ojnico........
..... Pri brušenju na nadmero, moraš obvezno "zaobliti" (pobrusti pod kotom kakšen mm) robove kanalov, ker drugače obročki "zapenjajo" .
lp
..kar se pa kompresije tiče je pa tko, kot pravijo stari majstri: Kolikor lastnikov je moped zamenjal, tolikokrat so nižali glavo... pa dejmo potem še na 42 povrtat, pa smo pol tam, ko v parih dneh zlufta blajerco...
..in ja... obvezno s proxxonom "poširfat" robove kanalov.
SiSigurn:
meni se zelo dopade izpuh na nekih 165 stopinj (ob ustrezni prilagoditvi pretokov in sesanja)... dela nekje vmes... še vedno lepo vleče na nizkih obratih in tudi lepo se že zavrti. Za nezahtevnega uporabnika - začetnika več kot dovolj. Ni dolgo, kar sem tako naredil prijatelju (ki je tudi tu na forumu ) po nasvetu Aljaž555. Super, kar se mene tiče. Z izpuhom s protikonusom in kitajskim Bing 17 gre 80km/h po GPS. ... ampak tu ni kaj, če imaš BT cilinder, je tako, kot je. ... smo NE BRUSITI ŠE DODATNO, kot je že svetoval Franc! ... škoda original cilindra, denarja in časa.