APN z BT cilindrom PROBLEM
Re: APN z BT cilindrom PROBLEM
Torej če bi napohnil ali kupil izpuh za junior bi šlo bolše? Koliko konjev bi lahko pričakoval iz setupa SLizpuh+ta cilinder+bing 17?
Re: APN z BT cilindrom PROBLEM
To bi vedel samo Nostradamus
Je preveč stvari, ki vplivajo. Lahko pa ugibam, da od 3 do 5
Je preveč stvari, ki vplivajo. Lahko pa ugibam, da od 3 do 5
Re: APN z BT cilindrom PROBLEM
Aha hvala. Če bom imeu še kaj uprašanj napisem . Hvala vam usem za odgovore.
Re: APN z BT cilindrom PROBLEM
Aha, sem razumel da je d=polmer, je pa lažje da vzameš premer jaŽivnorc napisal/-a: ↑Sr Apr 03, 2024 12:30 pm...Hm hm ....imaš popolnoma prav..
... jaz pa tudi...
in lažje izračunaš, če vstaviš premer bata , kot pa da daješ čez pol ... čeprav moraš potem deliti s 4..
da ti pomagam:
d = 2r (r=d/2)...in če vzameš "d" namesto "r", in ker je na kvadrat, moraš tisto polovico tudi kvadrirati pod ulomkovo črto, tako, da na koncu pride še četrtin...
APN4M 83'
Re: APN z BT cilindrom PROBLEM
@živnorc sem poštudiral in doštudiral kako izračunat volumen valja . Daš pi x polmer x polmer x višino. Še formulo morem pogruntat in bo rešeno. Hvala še enkray za razlago o kompresijskem razmerju .
Re: APN z BT cilindrom PROBLEM
Za začetnike, čisto "orientacijsko" (tudi jaz se držim tega, ker ostalo presega moje znanje) .
Izpuh (okno) mora biti (najmanj) 27-28 mm od zgornjega roba (26 še nekako gre, kar je manj je precej nevozno, junior je 23? ) . Pri širjenju ti spoj obročkov ne sme "pasti" v kanal (spoj obročkov mora po celem) .
Predvsem pa manj je več ( "dobrusiš" še lahko obratno ne gre) , verjetno smo vsi dali skozi to fazo.
lp
Izpuh (okno) mora biti (najmanj) 27-28 mm od zgornjega roba (26 še nekako gre, kar je manj je precej nevozno, junior je 23? ) . Pri širjenju ti spoj obročkov ne sme "pasti" v kanal (spoj obročkov mora po celem) .
Predvsem pa manj je več ( "dobrusiš" še lahko obratno ne gre) , verjetno smo vsi dali skozi to fazo.
lp
Re: APN z BT cilindrom PROBLEM
...no vidiš.. sem vesel, da si izvedel nekaj novega in boš to s pridom uporabljal...
... zdaj pa lahko Bertya vprašaš, kako se to izračuna še s premerom...
Re: APN z BT cilindrom PROBLEM
Kako se ti zdijo koti kanalov ki sem jih po programu izračunal?
Re: APN z BT cilindrom PROBLEM
... mislim, da ima 23mm senior... junior nima kaj dosti manj, kot SLC, se mi zdi... bi moral preveriti ..pa že junior ni več za začetnike, kot praviš...franc napisal/-a: ↑Če Apr 04, 2024 8:33 am Za začetnike, čisto "orientacijsko" (tudi jaz se držim tega, ker ostalo presega moje znanje) .
Izpuh (okno) mora biti (najmanj) 27-28 mm od zgornjega roba (26 še nekako gre, kar je manj je precej nevozno, junior je 23? ) . Pri širjenju ti spoj obročkov ne sme "pasti" v kanal (spoj obročkov mora po celem) .
Predvsem pa manj je več ( "dobrusiš" še lahko obratno ne gre) , verjetno smo vsi dali skozi to fazo.
lp
Berty in SiSIgurn...
Preden brusita. pilita, žagata cilindre, se prej posvetujta tule gor, preden delata kako škodo. Meni -čeprav nimam kaj dosti pojma o tuningu - sem pa natančen pri šravfanju mašin .. (in verjetno tudi ostalim) je v veselje kaj pomagati s kakim nasvetom, ker sta kot izgleda, fejst fanta in ne pametujeta in modrujeta tu gor, kot nekateri in spravljata v slabo voljo stare mačke, ki se potem nočejo več oglašat tu gor...
Še en nasvet: zdaj tale BT cilinder je zdaj tak, kot je... za naprej pa preden kaj piliš, poskusi podložiti cilinder za mm-dva, koti se povsem spremenijo in ti prihrani veliko piljenja (sploh pretočnih kanalov, ki jih kaj hitro za **eš), oz. potencialnega prepiljenja kanalov. ...ti ostane še malo "rezerve"...
Re: APN z BT cilindrom PROBLEM
... glej... kot sem že napisal, mi niso všeč, ker to je že ekstrem..in to presega moje "znanje"... tudi Franc ti je enako napisal, pa ro-bi tudi.
Ni poanta tuninga samo napiliti kanale, to je zeelooo kompleksna stvar, ki zajema natančen preračun izpuha , pa ne samo preračun, ki je načeloma bolj kot ne za orientacijo...in ga je potem treba prilagajati in optimirati (rezati in variti) ... izbrati pravi uplinjač, preskusiti nešteto kombinacij z iglami, dizami, filtri, resonančnimi dolžinami sesalnega grla....itd ... pravilno nastaviti točko predvžiga..ali celo namontirati variabilni vžig....
da ne govorim o osnovah, kot je središčena (centrirana) in uravnotežena gred glede na bat... zračnosti gredi v ležajih.... itd..itd...
Kot je enkrat prej napisal ro-bi, ko si spraševal, koliko konjev boš dobil ven iz tega cilindra, ti je odgovoril od 3 do 5. ... kar ima najverjetneje 100% prav .... jaz pa pravim, da ima ob vsem zgoraj naštetem lahko 12 konjev, ali pa samo 2, če boš samo napilil kanale in ne upošteval drugih dejavnikov.
... drugače pa ja...da te potolažim..... tudi sam sem že zavrgel cilinder, ko sem bil še srednješolec... tudi sošolcu sem pilil kanale, ko je hotel imeti tanajhujše kanale na APN ... no in pol me je ganjala njegova mama, ko je morala kupiti nov cilinder... ker z " napiljenim" ni šel moped niti 40 km/h...