Gokard ima poseben sistem obračanja sprednjih koles, tako, da se na tisti strani v katero zaviješ kolo zniža, na nasprotni strani pa se dvigne, zato je v ovinku vedno ena od zadnjih gum v zraku. Če tega ne bi bilo, bi šel v ovinku naravnost.ro-bi napisal/-a:Zelo redki atvji imajo diferencial. In majhni kitajci ga 100% nimajo, ker je predrag pa še problem je potem po brezpotjih vozit.
Za gokart rabiš samo os in verižnik. Bo dosti bolj zanimivo za vozit, ker bo hitro šel počez, kot se za gokart spodobi.
Apn buggy
Re: Apn buggy
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
Re: Apn buggy
Lih naravnost ne bo šlo, bodo pa gume cvilile v ovinku...
Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you - Jeremy Clarkson
Re: Apn buggy
Gre naravnost, lahko mi verjameš, sploh če je okvir tog.Kamion napisal/-a:Lih naravnost ne bo šlo, bodo pa gume cvilile v ovinku...
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
-
- vplinjač
- Prispevkov: 342
- Pridružen: Pe Maj 28, 2010 8:37 am
- Kraj: bliZ Domžal
Re: Apn buggy
Tut jst mam doma narejenga gokarda(bol buggy) z pogonom na oba kolesa(100% zapora) ter sprednja prema na vago(kot ima večina traktorjev) in dokler sem imel gume od samokolnice skoraj ni bilo težav pri zavijanju na travi, pa komot si driftu v ovinkih , na cesti si šel pa velikokrat kar naravnost, vedno si moral malo z svojo težo(ritjo) ruknit ob bok sedeža, da te je vrglo na počez, in le tako si speljal ovinek, pa zelo te je upočasnilo, ker je premalo moči za drift v ovinku. Problemov pa ni bilo, če sem spredaj peljal še brata(več teže na prednjih kolesih) . Potem sem pa zamanjal kolesa od samokolnice z kolesi od ta stare vespe, da je bilo več oprijema, čeprav sem tudi z tistimi od samokolnice prišel pri nas skoraj povsod po gozdu. S temi kolesi pa potem skoraj ni bilo več možno zavijati na travi, ker imajo preveč oprijema in z močo apn org. mašine ne zdrsnejo v ovinku. Zato sem moral narediti, da je v pogonu le eno kolo, drugo pa se prosto vrti na aksi, s tem da ga med vožnjo lahko vklopim, in imam spet 100%zaporo, to vklapljanje je bilo nujno, ker z pogonom na en kolo v gozdu ne prideš nikamor.
Če hočeš met pogon na oba kolesa (100% zapora) bi bilo najbolje imeti mašino od CTX-a, z njo po moje nebi bilo težav v ovinkih.
Lp, Gašper
Če hočeš met pogon na oba kolesa (100% zapora) bi bilo najbolje imeti mašino od CTX-a, z njo po moje nebi bilo težav v ovinkih.
Lp, Gašper
Re: Apn buggy
Ni čisto tako, da ne bo dvoumno. Gokart dvigne zadnje notranje kolo, ampak tudi to ni samo po sebi umevno, odvisno je od voznika kako izpelje zavoj. Ker okvir gokarta ni tog se kljub sprednji geometriji zadnje kolo lahko spusti na asfalt.Pich napisal/-a:Gokard ima poseben sistem obračanja sprednjih koles, tako, da se na tisti strani v katero zaviješ kolo zniža, na nasprotni strani pa se dvigne, zato je v ovinku vedno ena od zadnjih gum v zraku. Če tega ne bi bilo, bi šel v ovinku naravnost.ro-bi napisal/-a:Zelo redki atvji imajo diferencial. In majhni kitajci ga 100% nimajo, ker je predrag pa še problem je potem po brezpotjih vozit.
Za gokart rabiš samo os in verižnik. Bo dosti bolj zanimivo za vozit, ker bo hitro šel počez, kot se za gokart spodobi.
LP
Re: Apn buggy
ko sma s fotrom pred leti delala buggyja sma najprej naredila pogon na obe kolesi in je šlo samo naravost to pa zato ker ima eno kolo krajšo pot kot drugo, po terenu je še šlo nekako po asfaltu pa ni bilo šans.
Re: Apn buggy
Potem ostane samo še "trajk" varjanta okvirja ?
Zadaj eno kolo - spredaj dve. Ala Raptor
Je pa res, da gmajnapotem odpade, ker bi se z zadnji kolesom vozil po sredini kolesnic.
Amortizer zadnjega kolesa bi bil top.
Zadaj eno kolo - spredaj dve. Ala Raptor
Je pa res, da gmajnapotem odpade, ker bi se z zadnji kolesom vozil po sredini kolesnic.
Amortizer zadnjega kolesa bi bil top.
Kolk leti?A gre potazadni?A gre do tačke?Ajkej piln?
Projekt: Tomos BT - Café racer
Projekt: Tomos BT - Café racer
Re: Apn buggy
Dve apn mašini, vsaka za eno kolo.
"Everything seemed very much to the limit and very difficult to improve any more" -Jan Thiel
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
'Top speed is the most unimportant thing in racing. Keeping your minimum speed high is the most important'
Re: Apn buggy
Nevem, nekak se bo že urihtalo, sploh nisem še prišel tako daleč, tako da za to je še čas.
Lp
Lp
Re: Apn buggy
Največjega problema se je treba najprej lotiti!a3ka napisal/-a:Nevem, nekak se bo že urihtalo, sploh nisem še prišel tako daleč, tako da za to je še čas.
Lp
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa