Razna vprašanja o tuningu

Predelave pogonske sile mopeda
Odgovori
Uporabniški avatar
pomartin
Mojster
Prispevkov: 2821
Pridružen: Pe Maj 07, 2010 11:45 pm
Kraj: Postojna

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a pomartin »

ni isti. je pa menda isti kot za CTX... osebno ga za ATX še nisem videl, mi je pa en frend reku tko.

@pivk123, s tem bi povečal trajanje posameznih kanalov. osebno imam raje piljenje kanalov kot pa dvigovanje cilindra :P
bol star bol nor!
Uporabniški avatar
pivk123
mašina
Prispevkov: 1381
Pridružen: Sr Maj 12, 2010 4:36 pm
Kraj: međveđe brdo
Kontakt:

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a pivk123 »

pomartin napisal/-a:ni isti. je pa menda isti kot za CTX... osebno ga za ATX še nisem videl, mi je pa en frend reku tko.

@pivk123, s tem bi povečal trajanje posameznih kanalov. osebno imam raje piljenje kanalov kot pa dvigovanje cilindra :P
ahaa..ok,hvala ti :D
Tomos ready to race
Fuck the new shit! Old is top shit!!
. VW Drivers Wanted.
Uporabniški avatar
filius
specjalka
Prispevkov: 3946
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 11:05 am

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a filius »

pomartin napisal/-a:ni isti. je pa menda isti kot za CTX... osebno ga za ATX še nisem videl, mi je pa en frend reku tko.
ATX lipnik in BT lipnik se razlikujeta samo po nosilcu, ATX lipnik ima nosilec direktno tja kamor prede tudi nosilec za štop luš, Bt lipnik pa ima nosilec kakor original BT, torej še tisti pleh zraven.

CTX lipnik pa ima mislim da mid dalši za 3cm... kar ti da malo več moči iz niskih, samo pač se tudi malo manj zvrti.

Samo CTX lipnika skoraj noben nima, največ je "ATX lipnikov", sem pa se tudi kak BT lipnik najde. Atx lipnikov sem dal v oklepaj, zato ker je razen nosilca, enak kakor BT lipnik... Da se nebo pol kdo najdu k bo reku da gre z BT lipnikom bol, ker je isti kurac kokr atx lipnik..
Ja vozim E90 jer to je malo jače,
pa onda drugom na zadnji skače,
je da troši malo više,
al devet konja piše!
Uporabniški avatar
Anze
vplinjač
Prispevkov: 371
Pridružen: Sr Dec 15, 2010 6:08 pm
Kraj: Radovljica

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Anze »

Zanima me še kateri fergazer je najbolj podoben original BT-jevemu-Bingu 18 ?
LP
Uporabniški avatar
pivk123
mašina
Prispevkov: 1381
Pridružen: Sr Maj 12, 2010 4:36 pm
Kraj: međveđe brdo
Kontakt:

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a pivk123 »

Anze napisal/-a:Zanima me še kateri fergazer je najbolj podoben original BT-jevemu-Bingu 18 ?
LP
bing18 od sl,slc-ja :D
Tomos ready to race
Fuck the new shit! Old is top shit!!
. VW Drivers Wanted.
Uporabniški avatar
dolinar
specjalka
Prispevkov: 2503
Pridružen: Ne Jun 27, 2010 8:07 pm
Kraj: Okolika Šk. Loke

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a dolinar »

Dellorto 18. al pa 19

Mene pa zanima neki.. Pač lamo bo šu na junior kote. (naj bi šu no). Zdej lamo nj bi meu v originalu 154* izpušn kanal. Junior naj bi meu 178* izpušnega. V rise port vpišem dolžino ojnce (90mm), stroke (43mm), sedanji kot (154*) pa kot ki bi ga rad imel, torej 178*. No program izpiše da mi mogu zvišat izpušn kanal za dobrih 5mm :? a ni to mau velik?
Pa zanima me še kakšen kot vsisa in pa pretoka ma junior? Po programu naj bi imeu pretok 123,5* vsisa pa neznam zračunat. Zato bi prosu enga, da pove.
hvala
Janim8 počivaj v miru.
Uporabniški avatar
pivk123
mašina
Prispevkov: 1381
Pridružen: Sr Maj 12, 2010 4:36 pm
Kraj: međveđe brdo
Kontakt:

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a pivk123 »

dolinar napisal/-a:Dellorto 18. al pa 19

Mene pa zanima neki.. Pač lamo bo šu na junior kote. (naj bi šu no). Zdej lamo nj bi meu v originalu 154* izpušn kanal. Junior naj bi meu 178* izpušnega. V rise port vpišem dolžino ojnce (90mm), stroke (43mm), sedanji kot (154*) pa kot ki bi ga rad imel, torej 178*. No program izpiše da mi mogu zvišat izpušn kanal za dobrih 5mm :? a ni to mau velik?
Pa zanima me še kakšen kot vsisa in pa pretoka ma junior? Po programu naj bi imeu pretok 123,5* vsisa pa neznam zračunat. Zato bi prosu enga, da pove.
hvala
če ti to kaj služi :)

Usis:
ZRK: 48,0mm
DRK: 65,3mm
Širina kanala: 27mm (pri batu 25mm)
Višina kanala: 17.3mm (pri batu 16mm)

Pretočni:
ZRK: 33,8mm
DRK: 43,8mm
Širina kanala: 23mm (pri batu 20mm)
Višina kanala: 10mm (pri batu 9.5mm)
Tomos ready to race
Fuck the new shit! Old is top shit!!
. VW Drivers Wanted.
apn6s freek
auspuh
Prispevkov: 786
Pridružen: Pe Jun 25, 2010 3:12 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a apn6s freek »

mene nekaj zanima mam junior kanale na lamo cilindru pa me zanima koliko imate tisti ki imate tako predelavo šobe
jst mam štandgas 60(po moje prevelika) pol glavna je 85 za tisto najmanjšo pa ne vem...
lepo prosim za odgovor...
a bi bilo boljše če bi dal gor 30 štandgas dizo
če bi bili skuterji zanesljivi bi jih tudi poštarji imeli ;)
Uporabniški avatar
Pich
Mojster
Prispevkov: 2601
Pridružen: Sr Okt 13, 2010 6:42 pm
Kraj: Idrija

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a Pich »

apn6s freek napisal/-a:mene nekaj zanima mam junior kanale na lamo cilindru pa me zanima koliko imate tisti ki imate tako predelavo šobe
jst mam štandgas 60(po moje prevelika) pol glavna je 85 za tisto najmanjšo pa ne vem...
lepo prosim za odgovor...
a bi bilo boljše če bi dal gor 30 štandgas dizo
Uplinjač je pa dellorto 35?
Verjamem v enega boga, Koprskega Tomosa
apn6s freek
auspuh
Prispevkov: 786
Pridružen: Pe Jun 25, 2010 3:12 pm

Re: Razna uprašanja o tuningu

Odgovor Napisal/-a apn6s freek »

ne dellortoo phbg 19 oprostite sem pozabil napisat kateri tip je???
če bi bili skuterji zanesljivi bi jih tudi poštarji imeli ;)
Odgovori