ok, hvala vrjetno kar se tesnil tiče so v dobrem stanju, glede na to, da je ročka trda ko jo stisnem.
Tomos ATX 50C
Re: Tomos ATX 50C
Življenje je kot trifazni tok:
1. faza – otroštvo
2. faza – mladost
3. faza – zrela leta
penzija je nula,
sledi ozemljitev…
1. faza – otroštvo
2. faza – mladost
3. faza – zrela leta
penzija je nula,
sledi ozemljitev…
Re: Tomos ATX 50C
Deloma sem se ze lotil, priprave ctx sprenjega dela. disk je bil dokaj neraven na eni strani in sem ga dal zravnat. Opazil sem, da je ena spica pri prednjem kolesu polomljena. Bi bile kaksne večje posledice, če jo nebi menjal? Katero zavoro olje naj uporabim ko bom kompletno predihtal in prečistil sistem? Ker bom spodnjo čeljust razdr me zanima kako je s tesnilom, ki je med obema polovicama čeljusti? Polžek ima odljomljen šrtleči del, tako,da ga bom vrjetno dal nekomu, da ga ponovno privari. Ali je normalno, da gre polžek zelo na trso na osovino, ker je res težko dobit os iz vilc zaradi polžka?
Življenje je kot trifazni tok:
1. faza – otroštvo
2. faza – mladost
3. faza – zrela leta
penzija je nula,
sledi ozemljitev…
1. faza – otroštvo
2. faza – mladost
3. faza – zrela leta
penzija je nula,
sledi ozemljitev…
Re: Tomos ATX 50C
Evo, sedaj ko je malo več časa sem se lotil menjavo sprednjih vilc na atx-u. Stare sem težko dol dobil, ker se je umazanija 29 let dodobra upirala. Za matice vilc sem si ze pred časom naredil orodje iz odvečne 30 gedore. Mostiček med krakoma ctx vilc bom odstranil, ker sta na enem kraku tako popokana nosilca. Disk je bil ploščinsko zravnan, ker je imel kar lepe rise. Guma bo pa iz originalne feltne.
Življenje je kot trifazni tok:
1. faza – otroštvo
2. faza – mladost
3. faza – zrela leta
penzija je nula,
sledi ozemljitev…
1. faza – otroštvo
2. faza – mladost
3. faza – zrela leta
penzija je nula,
sledi ozemljitev…
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5238
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Tomos ATX 50C
A so križi od CTX drugačni? Al zakaj nisi samo teleskopov menjal?
Kaj imaš CTX prtljažnik?
Kaj imaš CTX prtljažnik?
Re: Tomos ATX 50C
Teleskopi od ctxa so 2mm širši oz močnejši. Atx in bt imata fi teleskopov 28mm, ctx ima pa 30mm in je potrebno zmenjati komplet. Prtljažnik je od ctxa ja, sem ze slikal in napisal dalj casa nazajautomatic_7 napisal/-a: ↑Po Mar 23, 2020 8:48 pm A so križi od CTX drugačni? Al zakaj nisi samo teleskopov menjal?
Kaj imaš CTX prtljažnik?
Življenje je kot trifazni tok:
1. faza – otroštvo
2. faza – mladost
3. faza – zrela leta
penzija je nula,
sledi ozemljitev…
1. faza – otroštvo
2. faza – mladost
3. faza – zrela leta
penzija je nula,
sledi ozemljitev…
- automatic_7
- Moderator
- Prispevkov: 5238
- Pridružen: Če Avg 13, 2009 2:07 pm
- Kraj: okolica Nove Gorice
Re: Tomos ATX 50C
Sej res sem že pozabil pa sm na hitro pregledal par strani teme a lih tisto sem spregledal.
Bi prodal prtljažnik?
Bi prodal prtljažnik?
Re: Tomos ATX 50C
Prtljažnika ne prodam hehe, je z namenom na njem. Sicer nisem še objavil vseh slik kako sedaj moped izgleda, ampak bremza veliko bolje, potreboval bi edino polžek, kar je stari v slabem stanju in ima odlomljen rilček. Mašina je sedaj zopet v original stanju zaradi tehničnega. Po tehnične bo sledilo, še par dodelav, med drugim BT cilinder v kombinaciji z original izpuhom, ali BT izpuhom malo se še odločam.
Življenje je kot trifazni tok:
1. faza – otroštvo
2. faza – mladost
3. faza – zrela leta
penzija je nula,
sledi ozemljitev…
1. faza – otroštvo
2. faza – mladost
3. faza – zrela leta
penzija je nula,
sledi ozemljitev…
Re: Tomos ATX 50C
LAMO cilinder v primerjavi z BT za vsakdanjo vožnjo?
Re: Tomos ATX 50C
Sem imel oba kompleta in to tudi na atxu. Ce je govora o nepredelanih cilindrih je z dobro ujetimi ostalimi komponentami lamo neprimerno boljši. Več navora, cilinder je bolj uporaben na širšem območju,boljše hlajenje. Končna je podobna bt-ju.LAMO cilinder v primerjavi z BT za vsakdanjo vožnjo?
Lp
Re: Tomos ATX 50C
Hvala za odgovor.Aljaž555 napisal/-a: ↑To Sep 01, 2020 10:11 pmSem imel oba kompleta in to tudi na atxu. Ce je govora o nepredelanih cilindrih je z dobro ujetimi ostalimi komponentami lamo neprimerno boljši. Več navora, cilinder je bolj uporaben na širšem območju,boljše hlajenje. Končna je podobna bt-ju.LAMO cilinder v primerjavi z BT za vsakdanjo vožnjo?
Lp
LP