Sem Gašper Mahkota, prihajam iz Vira pri Domžalah. Končujem 4.letnik strojne šole v Lj. Predstavu vam bom en moped, k ga z bratom že kar neki časa rihtava.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Januarja 2011 sva moped "kupila" za 1 trosilec hlevskega gnoja
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
barva je metalik modra-BMW
![Slika](http://shrani.si/t/1s/7P/gRWPC0j/20022011003.jpg)
Takoj se je začelo sestavljanje
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Slika](http://shrani.si/t/w/8p/1TcGSQe6/21022011003.jpg)
![Slika](http://shrani.si/t/2q/mI/23fgzOhs/23022011001.jpg)
Spolirali so se bloki, ter veliko delov je šlo na kromiranje (kurbel, z. bremza, šponarji za ketno, štangca bremze...)
![Slika](http://shrani.si/t/e/Y4/3evkgBOL/24022011.jpg)
Cilinder sem dal v šolo brusit na 38.5mm, vsi novi ležaji, izpuh sem dvignil na 159°, pretok malo popravil odlitek, pa vsis za 3mm spustil, BT glava. In z originalcem je šel 58km/h, z leovince-izpuhom pa se je zavrtu na 9300rpm, kar znaša 68km/h.
Encarwi tuning hehe: Krajšan feder na obeh prestavah, pa mal navrtan da so lažje. (moped je speljal na 4-4.5krpm)
![Slika](http://shrani.si/t/1a/yH/198xu2lv/25082011001.jpg)
v družbi:
![Slika](http://shrani.si/t/t/ST/46rYkB7S/30062011007.jpg)
Na koncu sezone je takole zgledal: prevozu sem okrog 2500km
![Slika](http://shrani.si/t/1a/vu/2tLTEItT/fotografija0153.jpg)
![Slika](http://shrani.si/t/B/AF/9pvVBtF/fotografija0158.jpg)
obratomer je bil skos gor, da sem vedu kok hitr se pelem
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Slika](http://shrani.si/t/2z/e2/15BkjzQo/fotografija0159.jpg)
Potem pa mi je moped pred zimo zaribal, kajti razdrl se je SE ležaj in so iglice...
![Slika](http://shrani.si/t/C/tj/1EMAtdJ/dsc03204.jpg)
bat:
![Slika](http://shrani.si/t/20/su/1XKAtEMK/dsc03196.jpg)
cly:
![Slika](http://shrani.si/t/7/c9/1etfhtX4/dsc03212.jpg)
Od sedaj naprej ne dam nikoli več za 10 sorni bat igličastega ležaja, ker je tut parim prjatlom že to naredil.
Ampak nad frčijem nisem obupal, s odločil sem se za usis v karter, zato sva s @cerarjem porezkala bloke, za ohišje lamele:
![Slika](http://shrani.si/t/1P/El/4aDL3UoR/dsc03435.jpg)
ratalo je par lukenj, ki sem jih zalil z Al21:
![Slika](http://shrani.si/t/1d/ek/1LWuTv0i/dsc03489.jpg)
![Slika](http://shrani.si/t/34/7h/261JhYVu/dsc03493.jpg)
iz inoxa se je izrezalo ohišje in zavarilo po TIG postopku.
![Slika](http://shrani.si/t/3E/9M/15Po8ED/dsc03444.jpg)
lamele so org. od pia-gil skuterjev
![Slika](http://shrani.si/t/3H/4Q/1oPMPkHR/dsc03469.jpg)
zmontirano:
![Slika](http://shrani.si/t/K/Hw/2FNa8xrP/dsc03481.jpg)
Na sklopko sva prilepila usnje, ker so org. obloge mal drsele.
![Slika](http://shrani.si/t/2e/114/2y5Phcij/p1010005-2.jpg)
Februarja 2012 se je projekt bolj kot ne ustavil, ker je bilo velik dela z Apn6-CTXpower, pa BT od brata.
Med poletjem sem kupil cly 38 lep, ma še rise od honanja, in ga začel mučit z biaxom
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Slika](http://shrani.si/t/1j/ti/h3lykfI/fotografija0502.jpg)
slike so bolj slabe
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
![Slika](http://shrani.si/t/3Y/UJ/3UHwMJGI/fotografija0500.jpg)
Prišla je ideja, da bi na cilinder navaril daljša rebra, prvotno je bilo mišljeno železo, na koncu sem se pa odločil za baker
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
A3+ 1.6kg bakra
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Slika](http://shrani.si/t/14/gT/38oGYDRg/26122012191.jpg)
![Slika](http://shrani.si/t/2O/PO/46LJrT6u/26122012189.jpg)
![Slika](http://shrani.si/t/3P/fy/1RwkKLdL/27122012205.jpg)
![Slika](http://shrani.si/t/w/Zw/jSS06Xf/27122012221.jpg)
Zdej je že mal bl podoben CTX-u kajne?
![Slika](http://shrani.si/t/2s/kp/xcGD6s7/27122012225.jpg)
prej-potem, ctx glava
![Slika](http://shrani.si/t/2D/Nv/2CkPA0gL/27122012232.jpg)
varil sem s TIG-om, rebra so debeline 2.5mm, dodajal sem pa inox palčke. Vse rabra sem najprej pod kotom zabrusil, za razdelek med rebri pa sem uporabil flohajzen, ki sem ga dal med rebra v cilindru. Med rebri na cly in bakrenimi rebri sem dal razmak 1.5- 2mm in jih z dodajanjem inox-a zavaril. Flohajzen spodaj pa mi je obenem služil, da mi zvar ni mogel uiti čez(luknja).Gus mi je pa na parih rebrih mal poču. Amperaža pa je zaradi dobre prevodnosti toplote bakra, mogla bit kar okoli 95A. Bolš bi pa bilo, če bi za dodajni material uporabil železo, ker ma boljšo toplotno prevodnost kot inox.
Med rebra sem dal ojačitve, da zaradi tresljajev nebi rebra odpadla, pa da na cingla.
končni izdelek: gus, baker, inox, svinec
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Slika](http://shrani.si/t/2G/RT/3LsIIXFu/p1010078.jpg)
![Slika](http://shrani.si/t/28/9F/24ecSbFl/10012013234.jpg)
Kupila se je nova CKR ojnica in nov bat meteor 12/38mm, vsi novi ležaji, za gl. gred 6203TN9C3-poliamidna kletka
mal porihtana ojnica:
![Slika](http://shrani.si/t/d/nB/4n6nTwB7/p1010014.jpg)
Naprej bom pa še zvečer mal povedu, k se mi dele neda več
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)