Pozdravljeni !
Nekaj me zanima sicer nikjer na foromu nisem še zasledil karakteristik ojnic oziroma mere ojnice APN in E90 .
Lepo prosim če ve kdo kakšne podatke naj mi sporoči
LP
Ojnice - Tomos
- tomosprinter18
- zažgan bat
- Prispevkov: 85
- Pridružen: Ne Avg 11, 2013 10:05 pm
- Kraj: Celje
Re: Ojnice - Tomos
Mene pa zanima kako je kaj s kvaliteto danajšnjih novih gredi oz. ojnic za CTX/e90 ?.. Unis vem da konusi kar pokajo oz. počijo in odletijo..zanima me bolj te iz obnovi-si.si ali VELO ? ležišča blokov,cilinder bom obnovil, da ne bi škode nardilo.. bloki bojo CTX cilinder pa e90- 48mm
Nejc
Re: Ojnice - Tomos
Kaj te zdaj zanima, gred ali ojnica?nejc780 napisal/-a: ↑To Sep 08, 2020 9:06 am Mene pa zanima kako je kaj s kvaliteto danajšnjih novih gredi oz. ojnic za CTX/e90 ?.. Unis vem da konusi kar pokajo oz. počijo in odletijo..zanima me bolj te iz obnovi-si.si ali VELO ? ležišča blokov,cilinder bom obnovil, da ne bi škode nardilo.. bloki bojo CTX cilinder pa e90- 48mm
Re: Ojnice - Tomos
gred ni neka znanost, vsak kolikor toliko orodjar ti jo naredi, na forumu mislim da sem zasledil da si jo je naredil lojze.si
Re: Ojnice - Tomos
Oboje.. gred komplet. Polovicke ter ojnicaprlek napisal/-a: ↑To Sep 08, 2020 10:04 amKaj te zdaj zanima, gred ali ojnica?nejc780 napisal/-a: ↑To Sep 08, 2020 9:06 am Mene pa zanima kako je kaj s kvaliteto danajšnjih novih gredi oz. ojnic za CTX/e90 ?.. Unis vem da konusi kar pokajo oz. počijo in odletijo..zanima me bolj te iz obnovi-si.si ali VELO ? ležišča blokov,cilinder bom obnovil, da ne bi škode nardilo.. bloki bojo CTX cilinder pa e90- 48mm
Nejc
Re: Ojnice - Tomos
Najboljše je preprešat original polovičke z neko kvalitetno ojnico, v kolikor so dobre polovičke in še je za en stisk skupaj vredu.nejc780 napisal/-a: ↑To Sep 08, 2020 2:30 pmOboje.. gred komplet. Polovicke ter ojnicaprlek napisal/-a: ↑To Sep 08, 2020 10:04 amKaj te zdaj zanima, gred ali ojnica?nejc780 napisal/-a: ↑To Sep 08, 2020 9:06 am Mene pa zanima kako je kaj s kvaliteto danajšnjih novih gredi oz. ojnic za CTX/e90 ?.. Unis vem da konusi kar pokajo oz. počijo in odletijo..zanima me bolj te iz obnovi-si.si ali VELO ? ležišča blokov,cilinder bom obnovil, da ne bi škode nardilo.. bloki bojo CTX cilinder pa e90- 48mm
Re: Ojnice - Tomos
... če koga še to zanima... sem našel to temo, pa če komu prav pride.
https://www.pro-x.com/prox-connecting-r ... sions-all/
za APN, 14, 15....gred se menda najbolje obnese ojnica od HONDA NSR50. Menda zdrži precej več, kot recimo CKR ojnica.
.... ta ojnica je pod šifro 03.1005
Nisem preskusil te ojnice... tako sem slišal, zato sem napisal "menda"
Se opravičujem, če je to že kje napisano ali omenjeno.... forum ima kar precej tem okoli te (ali podobne) tematike.
Tale pa naj bi bila za ekstremne predelave 03.4118 ... sicer ima sornik v gredi 22mm.... pa se ga postruži na konceh na tapravo mero fi 16,xx mm... oz. nadmero, če že kaj popravljate luknje v polovičkah....in malo zožati nased v polovičkah zaradi širšega ležaja.
... tudi tega še nisem počel s to ojnico, sem pa podobno naredil z ojnico od E90, ko sem na enak način postružil spodnji sornik iz fi 18mm na fi 16mm (pred cca 30 leti, ko sem bil še napol mladinc in napol dec), malo zožal polovički in jo vprešal med polovički od APN. Bi pa v tem primeru bilo potrebno uravnotežiti gred glede na večjo maso ojnice...
...in pa seveda podložiti cilinder, za kolikor je daljša ojnica. Pri NSR za 1mm, od KX pa za 2mm.
... se ponavljam...lahko, da to že kje piše na forumu... in vem, da to nekateri že veste.... mogoče pa še kdo ne ve tega.
https://www.pro-x.com/prox-connecting-r ... sions-all/
za APN, 14, 15....gred se menda najbolje obnese ojnica od HONDA NSR50. Menda zdrži precej več, kot recimo CKR ojnica.
.... ta ojnica je pod šifro 03.1005
Nisem preskusil te ojnice... tako sem slišal, zato sem napisal "menda"
Se opravičujem, če je to že kje napisano ali omenjeno.... forum ima kar precej tem okoli te (ali podobne) tematike.
Tale pa naj bi bila za ekstremne predelave 03.4118 ... sicer ima sornik v gredi 22mm.... pa se ga postruži na konceh na tapravo mero fi 16,xx mm... oz. nadmero, če že kaj popravljate luknje v polovičkah....in malo zožati nased v polovičkah zaradi širšega ležaja.
... tudi tega še nisem počel s to ojnico, sem pa podobno naredil z ojnico od E90, ko sem na enak način postružil spodnji sornik iz fi 18mm na fi 16mm (pred cca 30 leti, ko sem bil še napol mladinc in napol dec), malo zožal polovički in jo vprešal med polovički od APN. Bi pa v tem primeru bilo potrebno uravnotežiti gred glede na večjo maso ojnice...
...in pa seveda podložiti cilinder, za kolikor je daljša ojnica. Pri NSR za 1mm, od KX pa za 2mm.
... se ponavljam...lahko, da to že kje piše na forumu... in vem, da to nekateri že veste.... mogoče pa še kdo ne ve tega.