No pa začnimo, v prejšnih dneh sem se vozil s svojim APN4 na katerem sem imel Bing 1/12/346, ki mi je bil podarjen od starejšega gospoda iz vasi. Vplinjač sem na mah prepoznal kot prevelik za 12, in pregled s kljunastim merilom je povedal da je bil povečan na mero 14mm na zračni strani in 14,2mm na strani cilindra (+/- 0,1mm). To je bilo super saj imam piljen cilinder izgled pa hočem originalen zaradi plavih pujskov
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
(portmap bo objavljen popoldan v temi
viewtopic.php?f=9&t=19887&start=20 ).
Zaradi zvitega kolena (kjer se privijači na cilinder ni bil ploščat ampak ukrivljen) in nekoga, ki je imel preveč mišic pri vijačenju na cilinder je bil že napokan po spodnji strani, zato sem ga z vezico in toplotno skrčljivko lepo zavil in malo podaljšal njegovo življensko dobo. Seveda mi je po enem letu uporabe (delal je superbno
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
) začel vleči fouš luft, moral sem ga nastavljati tekom vožnje preko nastavljive dize, pa je nekako šlo. S časom mi je začela kapljati skozi razpoko tudi mešanica in tako sem se odločil da "napilim" svojega.
Da preidem h bistvu: lotil sem se razstavitve uplinjača, vse kar gre dol je šlo dol. Nadaljeval sem z približno zarisanimi linijami do kje naj pilim, pripasal vplinjač ob mizo s kartonom in začel. Pilil sem z navadno okroglo pilo (oziroma dvemi različnih debelin) in pri njej tudi ostal.
![20160809_174141.jpg (1.41 MiB) Pogledano 4078 krat Začetki piljenja](./download/file.php?id=24263&t=1&sid=46f7942af7d3a2bd0dfb73ed0d640bda)
- Začetki piljenja