JJ system exhaust
Objavljeno: Sr Feb 08, 2017 10:17 pm
no pa sva se tudi midva s prijateljem lotila izdelave izpuha.
danes se je testiralo prvi izpuh, ki sva ga spravila skupaj z prijateljem.Sam izpuh je varjen po tig postopku,resorančna posoda je zaenkrat iz navadne pločevine,ko bo funkcionalnost izpiljena bo verjetno izdelan v celoti iz inoxa,dušilec pa karbonski.Rezultati prvih testov so več kot samo pozitivni.najvišja dosežena hitrost po ravnini je bila 97 kmh(števec preverjen).moram reči da je bilo resorančno območje nastavljeno za ravnino, res na max obratih,tako da je izpuh dobesedno ožemal sam agregat,lahko bi šel z obrati malo nižje da se mašina nebi tolko vrtela pa bi na zobnikih pridobil hitrost,odvisno je od tega kaj si sam voznik želi od agregata-Naj poudarim da je zadeva še v fazi razvijanja,očitno smo na pravi poti :)V prihodnje razmišljam tudi o meritvah na dyno mizi.
Za malo predstave še podatki:
apn 4,agregat tomos bt:
-original tomos bt cilinder,fi38
-origin.bat fi38L elko
-origin.bing 18 dize 30/98
-origin filter (brez airboxa)
-vžig 6v17w-platinski
-predvžig:1mm
prenosi:12/34/18col
teža mopeda-61kg
teža voznika z opremo-71kg
dosežena hitrost po ravnini-97.4kmh
točnost števca preverjena
danes se je testiralo prvi izpuh, ki sva ga spravila skupaj z prijateljem.Sam izpuh je varjen po tig postopku,resorančna posoda je zaenkrat iz navadne pločevine,ko bo funkcionalnost izpiljena bo verjetno izdelan v celoti iz inoxa,dušilec pa karbonski.Rezultati prvih testov so več kot samo pozitivni.najvišja dosežena hitrost po ravnini je bila 97 kmh(števec preverjen).moram reči da je bilo resorančno območje nastavljeno za ravnino, res na max obratih,tako da je izpuh dobesedno ožemal sam agregat,lahko bi šel z obrati malo nižje da se mašina nebi tolko vrtela pa bi na zobnikih pridobil hitrost,odvisno je od tega kaj si sam voznik želi od agregata-Naj poudarim da je zadeva še v fazi razvijanja,očitno smo na pravi poti :)V prihodnje razmišljam tudi o meritvah na dyno mizi.
Za malo predstave še podatki:
apn 4,agregat tomos bt:
-original tomos bt cilinder,fi38
-origin.bat fi38L elko
-origin.bing 18 dize 30/98
-origin filter (brez airboxa)
-vžig 6v17w-platinski
-predvžig:1mm
prenosi:12/34/18col
teža mopeda-61kg
teža voznika z opremo-71kg
dosežena hitrost po ravnini-97.4kmh
točnost števca preverjena