Tomos 14M za nabiranje gob
Objavljeno: Ne Avg 15, 2021 9:10 pm
Lep pozdrav vsem skupaj.
Odločil sem se da vam malo predstavim očetov moped. Je prvi lastnik, kupljen leta 1987, nikoli še ni bil registriran, trenutno ima na števcu 4000 prevoženih kilometrov, od tega sem jih več kot polovico prevozil jaz.
Ker je bil v originalu malo prepočasen, kupil par malenkosti od BT-ja. Cilinder je brušen na 40mm in ima malenkost pobrušene kanale.
Uporablja se pa trenutno predvsem za nabiranje gob, tako kot piše že v naslovu.
Na spodnji sliki so se zmontirale nove gume, zamenjali ležaji v prednjem kolesu, dobil je nov bat z L obročkom in glavo od BT-ja, ter blažilno gumico pri zadnjem zobniku.
Zmontirano
Kot se vidi na sliki, je koleno izpuha v obupnem stanju, kar se pozna tudi na moči.
Tako da sem kupil rabljen MF-power izpuh od ATX-a, ali BT-ja, nisem prepričan. Ga je bilo pa treba malo pošvasat in narediti nov nosilec.
Sledilo je barvanje z 600 stopinjsko barvo.
In pa še slika končnega izdelka na mopedu.
Plani za naprej vključujejo menjavo semeringov glavne gredi, montažo dodatnih fedrov v sklopko, usposobiti dellorto 21mm fergazer, ker bing mi ne odgovarja najbolj za nizke obrate.
Poizkusno zmontiran fergazer.
Izdelava kolena, da bo pod od fergazerja do cilindra čimkrajša in primerno velik premer
Toliko zaenkrat, dokler ne dobim novih delov
Odločil sem se da vam malo predstavim očetov moped. Je prvi lastnik, kupljen leta 1987, nikoli še ni bil registriran, trenutno ima na števcu 4000 prevoženih kilometrov, od tega sem jih več kot polovico prevozil jaz.
Ker je bil v originalu malo prepočasen, kupil par malenkosti od BT-ja. Cilinder je brušen na 40mm in ima malenkost pobrušene kanale.
Uporablja se pa trenutno predvsem za nabiranje gob, tako kot piše že v naslovu.
Na spodnji sliki so se zmontirale nove gume, zamenjali ležaji v prednjem kolesu, dobil je nov bat z L obročkom in glavo od BT-ja, ter blažilno gumico pri zadnjem zobniku.
Zmontirano
Kot se vidi na sliki, je koleno izpuha v obupnem stanju, kar se pozna tudi na moči.
Tako da sem kupil rabljen MF-power izpuh od ATX-a, ali BT-ja, nisem prepričan. Ga je bilo pa treba malo pošvasat in narediti nov nosilec.
Sledilo je barvanje z 600 stopinjsko barvo.
In pa še slika končnega izdelka na mopedu.
Plani za naprej vključujejo menjavo semeringov glavne gredi, montažo dodatnih fedrov v sklopko, usposobiti dellorto 21mm fergazer, ker bing mi ne odgovarja najbolj za nizke obrate.
Poizkusno zmontiran fergazer.
Izdelava kolena, da bo pod od fergazerja do cilindra čimkrajša in primerno velik premer
Toliko zaenkrat, dokler ne dobim novih delov